Vraag

Inloggen backoffice lukt niet vua Samsung Intrnet?

• 2 May 2023
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Sinds enkele dagen kan ik met Samsung Internet (op mijn telefoon) niet meer inloggen in de backoffice. Dit is weleens eerder het geval geweest en maar een dag later ging dit weer goed. 

Als ik de gebruikersnaam en wachtwoord invul om vervolgens in te loggen krijg ik de pagina wachtwoord vergeten. Dit gebeurd alleen bij Samsung Internet maar niet via Chrome.  

Omdat dit als een eerder gebeurd is en dit vervolgens weer opgelost was ga ik er eigenlijk niet vanuit dat dit iets is van mijn kant. Heeft iemand tips of een oplossing? Want Chrome vind ik op mijn telefoon minder fijn werken. 

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Bedankt voor je berichtje. Dit is inderdaad een apart probleem! Het kan zijn dat de browser automatisch een ander wachtwoord invult. Let dus op dat het wachtwoord dat je intypt niet door de browser wordt aangepast. 

Mocht dat niet het geval zijn en het gaat nog steeds verkeerd, zou je dan een schermafbeelding van de foutmelding naar support@mijnwebwinkel.nl kunnen sturen?

Reputatie 5
Badge +7

Heeft Huub ook last van. Hij moet steeds zelf zijn emailadres en ww invullen daar het anders niet lukt.
Automatisch inloggen lukt dus niet. 
Ik heb een zelfde telefoon en heb nergens last. Wij zitten beide ook op samsung internet.

Reputatie 2
Badge +1

Op dit moment gaat het gelukkig weer goed. 

@Mijnwebwinkel ik kreeg geen foutmelding, ipv doorgaan klikte hij naar de pagina "wachtwoord vergeten"

@Humiez het gebeurd bij mij met inloggen met vingerafdruk, maar nu gaat het dus weer zonder problemen (hij blijft nu ook weer ingelogd)

Reageer