Vraag

Inladen van Afbeeldingen

• 20 December 2021
  • 6 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Het inladen van afbeeldingen in je webshop (onder afbeeldingen) zit daar een maximale opslag aan ? En heeft de hoeveelheid wat je daar in op slaat ook invloed op je verdere laadsnelheid van je shop ? 

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dat heb ik een tijd terug ook eens gevragen en de hoeveelheid die je daar hebt staan maakt niet uit. De afbeeldingen verbruiken net zoveel data als de afbeeldingen die je zelf bij je artikelen zet.
Volgens mij zit er ook geen max aan alleen wordt je overzicht er niet beter op.

Reputatie 6
Badge +8

We zijn onze site aan het optimaliseren en moet je alles bekijken en onderzoeken. 

Reputatie 4
Badge +6

@powerfulproducts.nl ,

De hoeveelheid afbeeldingen die je daar uploadt heeft over het algemeen geen invloed op de laadtijd omdat de afbeeldingen al gecomprimeerd worden. De hoeveelheid pagina's die geladen moet worden, heeft hier meer invloed op.
Heb je toevallig voorbeelden van pagina's die minder snel laden of was het een meer algemene vraag?

Reputatie 6
Badge +8

@Arjan het was meer een algemene vraag. We willen graag de komende (rustige) dagen benutten om de webwinkel bij langs te lopen. En waar mogelijk te verbeteren/optimaliseren. Zodat we klaar zijn voor de toekomst. En dan hebben we de basis goed staan.

De afbeeldingen die alleen onder afbeeldingen staan en niet gelinkt aan een pagina. Worden die ook ingeladen? Als je die zou verwijderen kun je de snelheid optimaliseren.

Ps al hoop ik wel dat in de toekomst mww de premium gebruikers wat meer snelheid geeft. Je merkt wel steeds meer dat google snellere webwinkels voorrang geeft in de zoek resultaten. 

Reputatie 2
Badge +2

@powerfulproducts.nl ,

De hoeveelheid afbeeldingen die je daar uploadt heeft over het algemeen geen invloed op de laadtijd omdat de afbeeldingen al gecomprimeerd worden. De hoeveelheid pagina's die geladen moet worden, heeft hier meer invloed op.
Heb je toevallig voorbeelden van pagina's die minder snel laden of was het een meer algemene vraag?

@Arjan de hoeveelheid pagina's die geladen moeten worden geldt dat voor hoofdpagina's of tellen de subpagina's ook mee voor vertraging?

Reputatie 4
Badge +6

@Nancy ook grote hoeveelheden subpagina's kunnen de website vertragen. 

Reageer