Vraag

Ik zoek een andere ( vergelijkbare met Sendcloud ) verzendpartner met koppeling aan mijnwebwinkel

• 26 April 2022
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Na meerdere malen een slechte ervaring met Sendcloud gehad te hebben ( trage reactie op zoekgeraakt pakket ) zoek ik een nieuwe partner om te verzenden ( wereldwijd ) met koppeling naar mijn Webwinkel en het liefst met meerdere verzendpartijen ( DPD, DHL, PostNL, Fedex )

Na weer een zoekgeraakt pakket ( canarische Eilanden via PostNL ) wat te traag opgepakt word door Sendcloud, met als gevolg dat Paypal de klant schadeloos stelt en mij bemiddelingskosten berekend, terwijl nu na 6 weken doodleuk het pakket alsnog bij de klant bezorgd is ( die niet betaald en ook niet reageert ) en dan zegt Sendcloud, tja jammer, maar je kunt geen aanspraak maken op de verzekering, want het is uiteindelijk “gewoon” geleverd.

Wie heeft goede ervaring met welke partners ?

Thanks voor de reacties,

Richard

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Wij hebben verstuurd met shops united (alleen binnen eu volgens mij) en keen delivery. De laatste was het goedkoopste maar wij zijn de pakketjes zelf weer gaan versturen via DHL en DPD daar het voor een brievenbuspakketje een euro scheelt en voor pakketjes zelfs meer als een euro. Meeste klanten van ons komen uit Nederland, Belgie en Duitsland. Wel iets meer werk maar voor die euro per pakket vind ik dat niet erg.

Reputatie 4
Badge +6

Ik gebruik myparcel.

Reageer