Vraag

Ik kan de footer niet aanpassen

• 19 October 2021
  • 14 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi!
Ik wou graag een afbeelding veranderen in mijn footer omdat deze perongeluk daar terecht was gekomen omdat een afbeelding dezelfde naam had als de andere afbeelding. 
Alleen nu kan ik die afbeelding met geen mogelijkheid weg krijgen! De juiste afbeelding staat er wel, maar op mijn website staat de andere.
Ik heb alles geprobeerd, andere browser, afbeelding verwijderen enz enz. 
Ik heb zelfs geprobeerd om een extra rij in de footer te maken, maar ook deze wijzigingen worden niet doorgevoerd. Is dit probleem bekend bij jullie?

14 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Wellicht trap ik een open deur in, maar heb je geprobeerd de nieuwe afbeelding een geheel nieuwe naam te geven? En daarna opnieuw uploaden via inhoud -> afbeeldingen?

Reputatie 3
Badge +1

Dankjewel voor het meedenken. Geprobeerd, maar ook dat lukt helaas niet.

Reputatie 3
Badge +5

@Uniekje 

Ik zie dit momenteel als footer.

Reputatie 6
Badge +8

Ik heb de proef op de som genomen en wat hyperlinks toegevoegd aan mijn footer, maar ook bij mij wordt de wijziging niet weergegeven op mijn website. Ik zie de hyperlinks wel in het “tekstelement” in de beheeromgeving, dus daar staan ze erin, maar de wijziging komt niet door op de site. Wederom een bug?

Reputatie 6
Badge +8

Niet alleen de footer maar ook de andere tekstvelden die je bij “indeling” ziet staan worden niet gewijzigd. Zo moet ik een tekstveld aanpassen links op mijn pagina maar ik kan de inhoud niet wijzigen, hij voert de wijzigingen niet door. @Ebbe zou je hiernaar willen laten kijken?

Reputatie 3
Badge +1

Dat is apart!
Bij mijzelf zie ik nog steeds de verkeerde afbeelding. Ook via mijn telefoon zie ik de verkeerde afbeelding. Incognito modus en ook in een andere browser blijft de verkeerde afbeelding staan. 

Net wat Goedhoesje zegt, in het tekst veld bij bewerken, zie je wel de juiste elementen maar de wijzigingen lijken niet door te worden gevoerd op de website. 

Reputatie 6
Badge +8

Ik hoop dat dit met enige urgentie opgepakt zal worden, ik ben benieuwd op een reactie vanuit Mijnwebwinkel.

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb iets gewijzigd in de indeling. Maar ben niet tevreden. Heb het weer veranderd, hij slaat de verandering wel op maar het is niet te zien. Hoop dat het snel opgelost wordt, want nu staat op mobiel de snelkoppelingen door de winkelwagen heen en dat is geen gezicht.

Reputatie 3
Badge +1

@Ebbe ik zie zojuist dat nu wel de juiste foto erop staat. Het probleem is dus opgelost?

Reputatie 6
Badge +8

Bij mij zijn de veranderingen nu ook doorgevoerd! Lijkt idd opgelost te zijn.

Reputatie 2
Badge +3

En bij mij zijn de veranderingen ook zichtbaar. Dus lijkt idd opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor de reactie. Ik kan inderdaad bevestigen dat dit een bug was en is opgelost.  Aanpassingen die je in de beheeromgeving had doorgevoerd waren niet zichtbaar in je shop zelf. Om 11.30 is de fix hiervoor live gezet. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +1

@Ebbe Ik ben mijn footer momenteel aan het aanpassen. De wijzigingen werden tot nu toe elke keer doorgevoerd, maar nu lijkt het toch weer mis te gaan. Kan dit kloppen? 

EDIT: Na ongeveer 10 minuten zijn de wijzigingen wel weer doorgevoerd.

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe Ik ben mijn footer momenteel aan het aanpassen. De wijzigingen werden tot nu toe elke keer doorgevoerd, maar nu lijkt het toch weer mis te gaan. Kan dit kloppen? 

EDIT: Na ongeveer 10 minuten zijn de wijzigingen wel weer doorgevoerd.

Gelukkig is het alsnog doorgevoerd. Ik houd het in de gaten. Laat het weten, als je dit blijft merken. 

Reageer