Beantwoord

I zettle en kassa app

• 24 August 2022
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo,

Op dit moment hebben wij een webshop en op 10 september gaat onze fysieke winkel open. 

Wij hebben hiervoor verschillende producten bij izettle aangeschaft en de kassa app geactiveerd. 

Ik loop tegen het volgende aan:

Ik heb de izettle app gedownload en daar wil ik de artikelen in zetten, kan dit met 1 druk op de knop? Of is dit niet nodig omdat het via de kassa app kan /handiger is? 

Bij izettle kunnen we namelijk automatisch de cadeaubonnen genereren, zelf een bedrag kiezen en dan verschijnt de code. Dit zie ik bij de kassa app niet.

Of werkt ‘iedereen’ vanuit de kassa app ipv i zettle app?

Alvast bedankt. 

Groetjes, Sandra

icon

Beste antwoord door Artistique-Ieds 27 August 2022, 10:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Sandra,

Ik werk in de winkel met de kassa app en ook met Izettle betaal systeem.

De app haalt alle producten netjes vanuit de webshop op en de voorraad word daardoor ook bijgehouden.

Als er iets besteld word in webshop of verkocht in de winkel., dat is juist het mooie van 1 systeem.

De cadeaubonnen heb ik als kaart ingevoerd en als iemand met een cadeaubon betaald staat dat bij mij de cadeaubon als - bedrag (bv -10, -25)

Ik werk ook met de scanner, die scant de EAN codes, dat werkt ook heel fijn.

groetjes, Ingrid

Hoi Ingrid,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Dus de Zettle app gebruik je niet echt de kassa app waar idd alles al netjes in geladen staat. 
Ik snap alleen als kaart invoeren nog niet helemaal heb je daar een foto van hoe ik dat invoer of hoe het er dan uit ziet?

Bedankt alvast,

Fijn weekend. Gr sandra 

Reputatie 2
Badge +3
Ja kan een kaart of cadeaubon invoeren als product en bv met variatianten meerdere bedragen kiezen. retour heb ik het bedrag in de - staan. Als je niet wil dat de klant dit op de webshop ziet zet je het product op verborgen.

Reputatie 2
Badge +3

https://www.artistique-webshop.nl/c-4919463/kaart-kadobon/

Hier zie je een kadonbon wel zichtbaar, deze heb ik bv even op 10 stuks gezet. Deze heb ik voor verkoop appart ingevoerd en het bedrag op € 10,00 gezet.

Reputatie 6
Badge +8

Zo hebben wij dat ook voor in de winkel maar hoe doe je dat online? Stuur je dan na bestelling via de mail een kortingscode?

Reputatie 2
Badge +3

Als iemand een kadobon heeft dan maak ik een eenmalige kortingscode icm de naam/bonnummer en het betreffende bedrag. Maar de meeste kadobonnen worden in de winkel gekocht en ingeleverd.

Reageer