Vraag

Hulp bij google adwords en linken instagram aan facebook-shop.

• 3 June 2020
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hi,

Ik zoek een professioneel iemand die mijn google Adwords handig kan opzetten. Ik heb wel wat zaken ingesteld, maar het loopt nog niet optimaal.

De koppeling instagram aan facebook winkel krijg ik ook nog steeds niet voor elkaar.

Mij lukt het niet qua tijd, maar ook niet qua handigheid.

Iemand die misschien "via via" iemand kent (of misschien zelf) en mij wilt helpen? 

Vergoeding is mogelijk.

Saskia

MissQ Lingerie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@MissQ, Houd de komende weken onze (social)berichten in de gaten. Ik denk dat we met iets leuks komen. Ik kan/mag er nog niet teveel over vertellen. Heb nog heel even geduld.

Wat betreft Instagram. Misschien is het beter om hier een apart topic voor te openen en daarin aan te geven waar je vast loopt. Dan kan er gericht gereageerd worden :thumbsup:

Reputatie 4
Badge +4

@MissQ, Houd de komende weken onze (social)berichten in de gaten. Ik denk dat we met iets leuks komen. Ik kan/mag er nog niet teveel over vertellen. Heb nog heel even geduld.

Wat betreft Instagram. Misschien is het beter om hier een apart topic voor te openen en daarin aan te geven waar je vast loopt. Dan kan er gericht gereageerd worden :thumbsup:

Hi Ebbe, je maakt mij wel heel erg nieuwsgierig! 
ik heb al eerder gereageerd in topics over mijn gestoei met de koppeling Instagram / Facebook, ik krijg constant de melding dat ik mijn berichten moeten uitschakelen. Maar waar ik dat moet doen. Iemand die daarin handig heeft dat denk ik zo gepiept. Hoop ik?

Reputatie 7
Badge +16

@Dennis - hip-pie.nl, Weet jij toevallig hoe je het probleem van @MissQ kunt oplossen? Dus dat je tijdens het koppeling van Instagram/facebook de melding krijgt dat je berichten moet uitschakelen?

Reputatie 4
Badge +6

@Dennis - hip-pie.nl, Weet jij toevallig hoe je het probleem van @MissQ kunt oplossen? Dus dat je tijdens het koppeling van Instagram/facebook de melding krijgt dat je berichten moet uitschakelen?

Hoi @Ebbe,

Ik heb deze melding zelf nooit gehad. Dus zou even niet weten waar je dit zou moeten zoeken. Wij gebruiken ook Instagram zakelijk. Dus weet niet of dat dit dan ook anders is. Misschien moeten beide accounts wel zakelijk zijn om dit te realiseren.

Groeten Dennis

Reputatie 7
Badge +10

Hi,

Ik zoek een professioneel iemand die mijn google Adwords handig kan opzetten. Ik heb wel wat zaken ingesteld, maar het loopt nog niet optimaal.

De koppeling instagram aan facebook winkel krijg ik ook nog steeds niet voor elkaar.

Mij lukt het niet qua tijd, maar ook niet qua handigheid.

Iemand die misschien "via via" iemand kent (of misschien zelf) en mij wilt helpen? 

Vergoeding is mogelijk.

Saskia

MissQ Lingerie

Had je deze tips ook gelezen ? hier staat het wel kort en krachtig beschreven. 

https://booster.store/stappenplan-facebook-en-instagram/

En anders kun je er eens een scherm foto van maken ? misschien nog even een tip tussen door voor de mensen die windows 10 hebben Windowstoets  + Shift + S mega super tool in windows 10

Reageer