Vraag

homepage met foto met scheidingslijnen

• 7 November 2022
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge +1

ik probeer mijn homepage aan te passen zoals bij het volgende webshop maar het lukt me niet 

https://www.winkeltjevananne.nl/

kan iemand mij tips geven hoe ik een goede homepage maak? 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Beste @Elke1971, je kunt daarvoor een opmaak programma gebruiken, zoals Photoshop, als je daar een beetje handig mee bent. Dan kun je zelf je eigen banners en afbeeldingen maken. 

Wat lukt er precies niet? 

Badge +1

Ik zou graag aan de onderkant van de home page een lijn willen van hartjes 

liefst ook een lijn van hartjes om ronde foto’s bijvoorbeeld zodat de scheiding tussen de producten duidelijk is 

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt niet in één keer een lijn toevoegen die dan overal zichtbaar is, helaas. Je dient deze dan op iedere pagina afzonderlijk toe te voegen (maar dit is dan vervolgens niet mogelijk bij ieder product). Je kunt het ook eventueel opnemen in je achtergrond, bijvoorbeeld een witte achtergrond met onderaan de hartjes. Dan dien je wel de rest van je pagina op transparant te zetten, zodat er geen blok overheen valt. Echter kan het dan wel zijn dat je problemen krijgt op mobiel met de leesbaarheid als er bijvoorbeeld tekst precies over de hartjes valt doordat e.e.a. verkleind wordt.

Een lijn van hartjes rond je foto's dien je ook zelf te maken om de foto zelf in een bewerkingsprogramma, en deze vervolgens bij het desbetreffende product toe te voegen.