Beantwoord

Hoe krijg ik Belangrijkste actieve pagina zichtbaar in GA4?

• 2 February 2023
  • 10 reacties
  • 161 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag de pagina/view “ Belangrijkste actieve pagina’s “  / “ actieve paginga’s’. zoals deze wordt weer gegeven in Google Analytics-oude versie in GA4 versie zichtbaar krijgen….ik kan geen vergelijkbaar view vinden….

Je kon in de oude versie live zien op welke pagina een klant aan het rondkijken is….

Wie kan mij op weg helpen?

icon

Beste antwoord door Ebbe 6 February 2023, 16:32

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb het idee dat dat er gewoon niet in zit in de ga4 versie. Maar ik hoop dat ik het mis heb, want ik mis dat namelijk ook!

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Wellicht helpt dit blog jullie op weg: https://www.mijnwebwinkel.nl/blog/5-tips-om-alles-uit-je-google-analytics-4-dashboards-te-halen

Mocht je er nog niet uitkomen, laat het mij dan weten. Dan ga ik hulp inschakelen om jullie verder te helpen. 

Hoi Ebbe,

Nou ik krijg hetgeen ik wil zien niet voor elkaar….dus als je nog een hulplijn heb om die view voor elkaar te krijgen heel graag. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Jairo, Heb jij tips voor Ab en Kirsten (en voor mij)? 

Reputatie 5
Badge +7

En voor ons. Huub krijgt het ook niet gevonden namelijk.

Hoi Ebe …. Ik zie nog geen reactie van Jairo….. hoe krijgen we hem in beweging?

gr.Ab 

Je kunt live activiteit zien bij home → rapporten → realtime, of zoek in de Analytics zoekbalk naar realtime overzicht :) 

Reputatie 7
Badge +16

Thaks @Jenita, @Ab Koomans Is dat waar je naar op zoek bent?

Reputatie 5
Badge +6

Je kunt live activiteit zien bij home → rapporten → realtime, of zoek in de Analytics zoekbalk naar realtime overzicht :) 

Dat is nog steeds niet hetzelfde. Je kan niet zien waar je bezoekers op dat moment zijn. Alleen pagina’s in de afgelopen 30 minuten. Of kijk ik niet goed?

@Ebbe @Jenita …. Dat is wat ik zoek….de bezoekers op dat moment...en niet van de afgelopen 30 minuten...

Reageer