Hoe is het bij jullie met de orders de laatste tijd?
Beste antwoord door Johan
Bekijk origineelHoe is het bij jullie met de orders de laatste tijd?
Beste antwoord door Johan
Bekijk origineelBest wel groen laatste tijd
Nog erg rustig. Merk dat zodra mensen hun loon binnen hebben, het weer iets drukker wordt.😄
ik kwam daar jaren geleden bij toeval achter. De slechtste week van de maand is altijd tussen de 15e en de 20ste...daarna trekt het aan en is het 2 weken ‘goed’, dan een week ‘ok’ en dan een week relatief rustig…
Wat betreft in het algemeen. Ik heb niets te klagen vind ik zelf maar februari/maart/april zijn bij mij al 10 jaar lang de minst drukke maanden in het jaar. Ik kan me herinneren dat we vorig jaar dezelfde discussie hadden (alleen begon die toen eerder...zo'n beetje rond het begin van de oorlog in de Oekraine)
Het hele jaar is duidelijk rustiger dan voor gaande jaren. En wat bij mij heel erg is allemaal hele kleine orders van relatief kleine bedragen vaak onderdelen. Maar ik moet zeggen het is ineens de komende dagen weer heel erg druk. Veel meer telefoon, mails aanmeldingen op de nieuwsbrief. Helaas merken wij wel meer en meer dat we het af gaan leggen tegen de grote jongens. en we zakken steeds verder weg in google door 101 redenen.
Wegzakken in Google valt ook wel op, wat je ook veranderd in dit systeem, het klimt vaak niet hoger dan het al staat. Dat is jammer, rich snippets en gestructureerde data zouden een stevige toegevoegde waarde kunnen zijn. Ik ben zelf wel eens aan het knutselen geweest met Tagmanager en markup tooltjes, het werkt, maar of het verstandig is geen idee. Ik heb het ondertussen alweer gestopt. Google heeft zelf een tool om gegevens te markeren, maar ik heb ook geen overzicht wat dat doet. Het kan zomaar een bende worden, ik zou er niet zomaar mee beginnen: https://www.google.com/webmasters/markup-helper/?sjid=6980622396135008727-EU
Wegzakken in Google valt ook wel op, wat je ook veranderd in dit systeem, het klimt vaak niet hoger dan het al staat. Dat is jammer, rich snippets en gestructureerde data zouden een stevige toegevoegde waarde kunnen zijn. Ik ben zelf wel eens aan het knutselen geweest met Tagmanager en markup tooltjes, het werkt, maar of het verstandig is geen idee. Ik heb het ondertussen alweer gestopt. Google heeft zelf een tool om gegevens te markeren, maar ik heb ook geen overzicht wat dat doet. Het kan zomaar een bende worden, ik zou er niet zomaar mee beginnen: https://www.google.com/webmasters/markup-helper/?sjid=6980622396135008727-EU
Het is voor ons ook een enorme zoek toch en telkens de vraag wat nu als we de overstap zouden maken. Kunnen we dan echt wel het verschil maken. Persoonlijk denk ik ook dat de laadsnelheid gemiddeld is maar niet mega super en dat we het daardoor afleggen tegen de rest. Helaas moet je met GTM ook wel uitkijken het is net bij elke tag dat je een plugin er op zet wat de website snelheid erg vertraagd.
PS Ik ben ook wel benieuwd of dat gedeeld toch achter de schermen bij mww wel aan gesleuteld wordt om toch straks iets daar aan winst te kunnen pakken met een update. Of dat dit totaal niet in of op de planning staat. Helaas hebben wij daar geen in kijkje in de keuken bij mww wat op dat gebied eventueel nog in de planning staat.
Je kunt in de roadmap kijken: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/roadmap
Helaas zie je niet daarin welke ontwikkelingen er gemaakt worden op het gebied van laadsnelheid, CLS, TTFB, afmetingen van de afbeeldingen en nog meer belangrijke dingen op het gebied van techniek. Wat voor google steeds meer een ranking factor aan het worden is. En dat was al heel erg belangrijk. Ook de laadsnelheid is niet heel slecht maar er is nog een hoop winst te behalen. Maar mogelijk staat dat niet op to do list van mww of is niet technische niet mogelijk. Die informatie mis ik helaas een beetje
IDD jammer maar weet, MWW nu MOS is echt zo slecht nog niet, mobiele lay-out is heel goed, en bij andere heb ik nog wel eens een opmerking. De wonderen moeten van de kant van MOS of Visma komen. Ik denk dat iedereen die aan dit systeem werkt zijn best doet om het verder te ontwikkelen, maar ook stabiel te houden. Je kunt geen ijzer met handen breken.
De eerste maanden van dit jaar vielen nog wel mee, ook niet enrom veel orders, maar nog te doen. Maar deze maand is voor mij echt dramatisch, dit heb ik al jaren niet mee gemaakt.. Toch als ik kijk in google ben ik wel goed vindbaar. Geen idee waar het aan ligt. Toch dat mensen minder te besteden hebben? Wel heb ik mijn prijzen ook omhoog gedaan, eind vorig jaar. Daar kan het ook mee te maken hebben, maar ja ik moet wel mee hierin, ook voor mij is alles duurder geworden. Ben echt aan het zoeken en denken hoe ik de omzet weer kan verhogen.
Bij ons is het ook rustiger dan normaal, zowel in de winkel als online. Ook van vertegenwoordigers horen we dat regelmatig. De algehele markt is denk ik gewoon lastig op het moment.
Bij ons is het ook rustiger dan normaal, zowel in de winkel als online. Ook van vertegenwoordigers horen we dat regelmatig. De algehele markt is denk ik gewoon lastig op het moment.
Er is helaas wel veel om ons heen aan de hand. en het hele online staat best wel onderdruk. en ja de winkels staan ook al jaren onder druk. Het is wel waar we het mee moeten doen helaas
Ik betaal me scheel aan facebook reclame...veel kijkers weinig kopers. Google ads deed ook totaal niet wat ik er van verwacht had. Geen voruitgang in klanten. De laatste tijdweinig klanten en nu ligt de website er ook alweer uit voor de 3e keer in korte tijd. Kortom ellende hier
Bijvoorbeeld: Alan Parsons project, The – Ammonia Avenue (1984) zegt niet dat het een LP is.
Veranderen in: 1984 Vinyl LP van Alan Parsons project - Ammonia Avenue
Of : Classic 1984 Vinyl LP Album: Ammonia Avenue by Alan Parsons Project
Mijn eigen ervaring is dat dit goed werkt om beter gevonden te worden. Let ook op je productomschrijving en je meta titel en meta omschrijving. Het moet voor iedereen begrijpbaar zijn.
Vinyl platen | albums en singles shop | Petervinyl.nl
Peter staat garant voor een brede collectie aan muziekgenres. Geniet van de sound van
vroeger, koop hier je vinyl albums en singles.
Ik ben geen expert, maar het zou kunnen werken, ook al doet Google er lang over om het
op te pakken. Het is vaak experimenteren. Kijk ook bij anderen hoe zij het doen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.