Ik kreeg een mail dat er iemand is ingelogd op mijnwebwinkel, wat erg bijzonder is, ik heb mijn wachtwoord snel verandert maar hoe kan ik zorgen dat alles wordt uitgelogd zodat ik me op elke apparaat weer aan moet melden?
Hi Liesje,
Goed dat je meteen actie onderneemt. Als je jouw gegevens hebt gewijzigd, kunnen er geen actie meer worden ondernomen op nog andere ingelogde apparaten. Als die gene een actie uitvoert wordt je inderdaad, zoals Michel aangaf, uitgelogd.
Dus als je jouw wachtwoord hebt gewijzigd dan is dat voldoende. Blijf het natuurlijk wel altijd in de gaten houden.
Ik vind dit erg vreemd. Ik verander mijn wachtwoord, maar als je ingelogd bent blijf je ingelogd? Dus iemand die op mijn website zit blijft daar gewoon op als diegene mar niet uitlogt?
Als je wachtwoord aangepast is zou de andere inlogsessie geen wijzigingen moeten kunnen doen lijkt me.
Hi Liesje,
Goed dat je meteen actie onderneemt. Als je jouw gegevens hebt gewijzigd, kunnen er geen actie meer worden ondernomen op nog andere ingelogde apparaten. Als die gene een actie uitvoert wordt je inderdaad, zoals Michel aangaf, uitgelogd.
Dus als je jouw wachtwoord hebt gewijzigd dan is dat voldoende. Blijf het natuurlijk wel altijd in de gaten houden.
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.