Vraag

Hebben jullie ook last van storing bij check out?

• 17 December 2021
  • 9 reacties
  • 145 Bekeken

Badge +1

Krijg deze melding bij check out:

De pagina werkt niet

… heeft te vaak omgeleid.

Probeer je cookies te wissen

Wissen cookies of gebruik maken van incognito werkt niet. Krijg deze melding ook op mobiele netwerk. We krijgen ook geen orders meer binnen. 

Hebben hier meer sites last van? 

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ja ik merk ook ineens hele gekke dingen op. Betalen bij afhalen 

Badge +1

Ja, deze melding krijgen wij ook. Mijnwebwinkel is het nu aan het testen. Heb je Mollie?

Reputatie 7
Badge +10

Ja, deze melding krijgen wij ook. Mijnwebwinkel is het nu aan het testen. Heb je Mollie?

Nee, wij hebben Sisow

Reputatie 7
Badge +16

We zijn het inderdaad aan het onderzoeken. @powerfulproducts.nl jouw melding nemen we mee in het onderzoek. 

Reputatie 2
Badge

Ja heel veel storing, ook mijn klanten, ik moest zelf wat facturen maken, en bij de checkout gaat het mis, verdwijnt de gehele webshop, moest ik alle cookies verwijderen.

Gaat veel mis op het moment, ook kun je de verzendkosten niet meer bijvoegen of eraf halen, en dit in een extreem drukketijd.

Wil iemand wat afhalen, maar toch verzenden, dna kan ik dit er niet bij zetten.

Hoop dat dit allemaal gauw wordt opgelost.

Reputatie 4
Badge +6

Yep vandaag ook al 3 orders die op die manier zijn blijven hangen. Normaal is er altijd wel een transactie aangemaakt in mollie zodat je deze door de klant kunt laten voortzetten. Maar helaas is dit nu niet het geval en moet ik de klant een betaalverzoek sturen om af te ronden.

Reputatie 5
Badge +6

Het lijkt erop dat dit issue weer is verholpen. Mochten jullie toch nog problemen ervaren, dan horen we dat graag!

@Puur het niet kunnen toevoegen van de verzendkosten lijkt een losstaand probleem te zijn. Bij retourorders is het inderdaad niet mogelijk om de verzendkosten te wijzigen. Het lijkt erop dat dit bij reguliere orders wel weer kan. Updates hierover lees je hier: 

Reputatie 2
Badge

Beste Arjan, bedankt voor de link, ik schrik ervan dat dit na bijna een maand nog niet is opgelost voor iedereen, wat eerst normaal wel mogelijk was met de verzendkosten, en nu kan er niks meer.

Reputatie 7
Badge +10

Het valt mij op dat in het einde van het jaar geen updates komen. Om geen onverhoopt storingen te krijgen en helaas is er van alles mis op het moment. 

Reageer