Vraag

gratis webshop

• 29 October 2021
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Wij hebben een webshop voor particulieren. Die is goed te vinden, Nu willen we testen of wij ook klanten kunnen krijgen via B2B en hebben een gratis webshop gebouwd om dit uit te proberen. 

De webshop is op het internet helaas niet te vinden. 

Wat doen we niet goed?  We hebben wel de naam van de webshop laten registreren en we weten dat we de domeinnaam niet toe kunnen voegen aan een gratis webshop, maar waarom is hij toch niet te vinden?  ZO komen we er niet achter of we ook zakelijke klanten kunnen krijgen.  ( onze zakelijke webshop heet henstashopzakelijk. 

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Meestal duurt het enige tijd voor je via google te vinden bent.

Je kunt er wel verbetering in brengen door je bedrijf te registreren op google . Heb je dat al gedaan?

zoek op google, bedrijf registreren op google en je komt een heel eind.

Ik hoop dat dit is wat je zoekt of dat het je helpt.

Groetjes Evv

Reputatie 7
Badge +9

Je bedoeld te vinden op Google? Google heeft tijd nodig om e.e.a. te indexeren, dus je bent niet meteen vanaf het begin goed vindbaar. Vanaf het ‘Grow’ abonnement is je webshop ook geoptimaliseerd voor Google, met een eigen domeinnaam. 

Nee we wachten al meer dan 14 dagen dus het gaat niet om direct vinden. na de webshop open zetten. Ik kan ook geen link plaatsen in mijn andere webshop  zodat klanten ook door kunnen klikken naar de zakelijke webshop. Niets werkt nu. Dus niet te vinden via google, maar ook niet te vinden als we bewust het juiste email adres intypen.   we hebben het eerder gedaan, maar nu is het echt niet te vinden. 

Reageer