Ik heb de vraag doorgestuurd gekregen hoe het kan dat in Google Search Console geen url's meer worden gemeten. Bijgevoegd een afbeelding ter verduidelijking. Ikzelf heb hier geen verklaring voor en heb

Ik heb de vraag doorgestuurd gekregen hoe het kan dat in Google Search Console geen url's meer worden gemeten. Bijgevoegd een afbeelding ter verduidelijking. Ikzelf heb hier geen verklaring voor en heb
Even ter vergelijking...bij mij gaat het juist in die periode op desktop fout en op mobiel weer goed.
Hi community! Bedankt
Ten eerste: het kan zijn dat onze site is gewoon prima en we toch hebben 0 paginas met “Goed URLs”.
Waarom?
Soms is het zo dat door een tekort aan bezoekers (of volgens Google relevante bezoekers) het daarom niet mogelijk is om een gemmidelde te berekenen.
Hierdoor kan Google dus ook niet deze gemmideldes weergeven in de searh console. Hierdoor zal de site performance dus ook geen pagina van de website tonen.
Voor specifieke zoekwoorden (zoals klein tasje) zie ik dat grote concurrenten zoals Bolcom, deBijenkorf en Zalando bij staan. Ondanks een nummer 10 positie kan het zijn, onze site heel veel kliks verliest door deze grote concurrenten, ondanks een goede positie in de rankings. Door een tekort aan kliks kan het daardoor ook gebeuren dat Google de performance tests niet kan doen.
Bijvoorveeld:
Sommigen gemmideldes van data missen uit het speed rapport. Dit betekend dat er geen data in de GSC getoond zal wordne. Dat is de reden waarom het GSC rapport leeg is en er geen pagina's gescoord worden.
Ik heb dit al wel eens eerder gezien bij andere webshops en het is niet iets uitzonderlijks. Zeker niet als er zulke grote concurrenten zijn en we zitten er tussen.
Bij . Alle performance data van www.idhunajewels.nl is beschikbaar. Daarom kan jij het zien ook in de GSC.
Helpt dit?
Disclaimer: my first language is not Dutch
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.