Hei,
Het lukt me niet om google te koppelen om zo op de dashboard gegevens te kunnen inzien.
Bij het selecteren van een profiel kan ik niks kiezen… Iemand enig idee?

Hei,
Het lukt me niet om google te koppelen om zo op de dashboard gegevens te kunnen inzien.
Bij het selecteren van een profiel kan ik niks kiezen… Iemand enig idee?
Hoi, is het inmiddels gelukt? Hier hetzelfde probleem namelijk.
Volgens mij hebben jullie geen property aangemaakt. Zie ook de uitleg van Ebbe hieronder (2e kopje)
Hopelijk lukt het daarna wel?
Ollaa,
het is nog niet gelukt helaas. Het koppelen gaat wel, maar daarna kan ik geen profiel selecteren zoals te zien is op de foto.
Hi,
Als je Google account is gekoppeld, alleen er kan geen profiel geselecteerd worden, dan is er geen proporty aangemaakt. Nou is het zo dat er binnen Google Analytics het een en ander is gewijzigd. Ik heb de juiste instellingen hieronder geplaatst die je kunt gebruiken bij het een aanmaken van de property.
Succes!
Het is me inmiddels gelukt.
Ik had zelf al een prive gmail account waarmee ik me had aangemeld, maar daarmee lukte het dus niet om te koppelen. Nu heb ik een nieuw account aangemaakt bij bij google/gmail en met dat account alles toegevoegd. En nu staat het gekoppeld :)
Goede tip om een nieuwe account aan te maken! Met mijn privé account lukte het ook niet, nu eindelijk wel :)
Thanks!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.