Beantwoord

Google Analytics heeft geen gegevens meer beschikbaar

• 15 January 2021
  • 71 reacties
  • 1947 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedenavond! Ik heb een probleempje met Google Analytics.

Op de een of andere manier heeft ie geen gegevens meer beschikbaar en ik weet niet hoe dat komt of hoe ik dat moet oplossen. Kan iemand mij hiermee helpen? :grimacing:

Bedankt alvast!

Met vriendelijke groet,

Maja, Puzzlefun

icon

Beste antwoord door Goedhoesje.nl 16 January 2021, 14:28

Bekijk origineel

71 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Ik zie dat je mij net voor was, 1 minuut geleden heb ik ook een topic geopend :). Weet niet of het gaat om hetzelfde probleem, bij mij merk ik aan de statistieken dat na 11.00uur niets meer wordt bijgehouden:

Reputatie 1
Badge

Zou het dan een storing of iets dergelijks kunnen zijn? :thinking:

Reputatie 6
Badge +8

Als het probleem bij jou ook sinds vanochtend speelt, mogelijk wel. De laatste weken ging het goed, nu helaas niet meer..

Badge

Hier geeft die ook niks waar! Terwijl ik wel orders kreeg! Dus indd, ik denk een storing?

Reputatie 3
Badge +4

Hier hetzelfde probleem. Was gister ook al het geval. 

Reputatie 6
Badge +7

Bij mij ook niets meer. Ook het aantal orders ligt een stuk lager trouwens.

Badge

kunnen we iemand hierover contacten?? Aangezien MW gesloten is??

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb vanmorgen ook al een email gestuurd over de problemen die er spelen. Ik weet alleen niet of dat gelezen wordt in het weekend...

Reputatie 1
Badge

@Ebbe was ook al getagd bij @Goedhoesje.nl maar nog geen reactie helaas. 🤷‍♀️

Reputatie 4
Badge +6

Hier ook hetzelfde probleem, sinds gisteren al. Graag actie!

Hier ook hetzelfde probleem! Helaas sinds gister middag geen inzicht meer.. Iemand al contact gezocht? 

Reputatie 6
Badge +8

Dit is zeer vervelend want het heeft rechtstreeks invloed op de Google Shopping campagnes, gezien deze bij ons geoptimaliseerd zijn aan de hand van conversies. Als er geen conversies worden bijgehouden, kan Google de campagnes niet meer optimaliseren. Gevolg: Google denkt dat onze advertenties niet meer interessant zijn (want niemand plaatst een bestelling, althans dat denkt Google nu) dus worden de advertenties minder vertoond en dat betekent minder orders = minder inkomsten.

Ik vind dat MWW dit probleem sneller mag oplossen!

Badge

Dit is zeer vervelend want het heeft rechtstreeks invloed op de Google Shopping campagnes, gezien deze bij ons geoptimaliseerd zijn aan de hand van conversies. Als er geen conversies worden bijgehouden, kan Google de campagnes niet meer optimaliseren. Gevolg: Google denkt dat onze advertenties niet meer interessant zijn (want niemand plaatst een bestelling, althans dat denkt Google nu) dus worden de advertenties minder vertoond en dat betekent minder orders = minder inkomsten.

Ik vind dat MWW dit probleem sneller mag oplossen!

Maargoed,

wat kunnen WIJ hier nu aan doen? Vind dit zeeeeer irritant worden nu… ook omdat ik veel contact heb met klanten, en ik gewoon niet weet waar ze het over hebben!!
Ik wil gewoon weer alles achter de schermen mee kunnen bekijken!

Reputatie 1
Badge

Hier precies hetzelfde. Vervelend, nu ik juist maandag mijn nieuwsbrief op een andere manier wil verzenden. Kan nu niet zien wat het doet. 

Reputatie 1
Badge

Als we nou allemaal via messenger een bericht achterlaten (er staat ook bij binnen 30 minuten antwoord!) moeten ze er wel wat doen toch?

Badge

Als we nou allemaal via messenger een bericht achterlaten (er staat ook bij binnen 30 minuten antwoord!) moeten ze er wel wat doen toch?

Naar ?

Reputatie 1
Badge

https://www.facebook.com/mijnwebwinkel/ en dan via messenger

Badge

Dat snap ik, Alleen de medewerkers hebben weekend. Die zijn niet aanwezig.

Reputatie 1
Badge

Hier staat dan weer dat ze via messenger binnen 30 minuten antwoorden. We moeten toch wat. :sweat_smile:

-

Reputatie 1
Badge

:sob::sob::sob:

Badge

Hier staat dan weer dat ze via messenger binnen 30 minuten antwoorden. We moeten toch wat. :sweat_smile:

Ja. Alleen als je ze dus bericht. Staat er letterlijk dat hun werkweek erop zit. 
echt mega slecht. Stel dr is echt wat. Moeten we nu 2 dagen wachten. 
ik baal echt flink van dit… 🤷🏼‍♀️

Reputatie 3
Badge +4

Je zou toch denken dat storingen ook in het weekend worden aangepakt. Slechte zaak dit!

hier bij airplantshop.nl kan ik ook een statistieken inzien op Analytics….. geen idee hoe dit kan

Reputatie 7
Badge +11

Is het niet dat het probleem bij Google zit? Daar lijkt het mij meer op

Reageer