Vraag

goed doel steunen

• 9 March 2022
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi allemaal, 

ik wil een actie opzetten voor het goede doel namelijk “Hulp voor dieren uit Oekraïne”, ik zat te denken om de opbrengsten vanuit de Sale artikelen te doneren. Dit moet natuurlijk goed geregeld worden en ook de klant moet kunnen zien dat het geld daadwerkelijk gedoneerd is. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en hoe pak je dit goed aan? Wellicht heeft iemand een webwinkel met voorbeelden of goede tips. Alvast hartelijk dank ❤️

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @AlpenStyle,

Mooi initiatief :clap:

Via de website (https://hulpvoordierenuitoekraine.voordierenbescherming.nl/) kun je een eigen actie opzetten zag ik. Hiermee maak je een actie pagina en kun je eventueel een eigen actie poster maken. Ik zou deze informatie op een speciaal gemaakte pagina in jouw shop delen. Op die pagina kun je uiteraard meer informatie over jouw actie delen en hoe jouw klanten hier aan kunnen bijdrage. Je kunt er eventueel de actieproducten op linken

Wellicht is het een idee om op je homepagina een banner te plaatsen die linkt naar de speciaal aangemaakte pagina. Je kunt er ook nog een snelkoppeling van maken. 

Met de actiepagina via de dierenbescherming kunnen je klanten inzien hoeveel er is gedoneerd. Ik denk dat dat de beste manier is om zo transparant mogelijk te zijn. 

In de checkout heb je nog de mogelijkheid om een toelichtingstekst toe te voegen. 

Dat is wat ik kan bedenken. Wellicht heeft @Nanaas of andere nog ideeën? 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Ebbe, 

dank je wel, ik had de actie pagina wel gezien maar wist even niet goed hoe ik dit zou moeten doen op de webwinkel maar met jou tips kom ik al een heel eind! 💪🏼 Ik ga aan de slag dank je wel!! 
groetjes Anne-Marie AlpenStyle 

Reputatie 1
Badge +1

https://hulpvoordierenuitoekraine.voordierenbescherming.nl/actie/alpenstyle-anne-marie

Reputatie 7
Badge +16

Ziet er goed uit Anne-Marie en je hebt inmiddels al een mooi bedrag opgehaald:muscle:

Reageer