Vraag

Gevulde winkelwagen weer leeg na inloggen

• 14 September 2022
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Goedenavond,  

Momenteel ontvang ik van meerdere klanten dat ze problemen ondervinden met het winkelen. 

De klant vult zijn winkelwagen, wilt verder naar de volgende stap, krijgt de vraag of ze willen inloggen, een account aanmaken of willen bestellen zonder account. De klant logt in, want deze heeft een account en vervolgens is de winkelwagen leeg. 

Bij één klant denk je nog dat het toeval is, maar inmiddels heb ik er meerdere gehoord die dit probleem ondervinden. Zelf net ook getest, en bij mij hetzelfde probleem. Eerder is dit niet geweest, wat is hier aan de hand, en kan dit probleem opgelost worden? 

Alvast bedankt! 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Dit probleem ondervinden wij ook. En het is gewoon heel erg vervelend voor de klant. Dit heeft een hoog irritatie level. Zeker als ze heel veel in het winkelmandje hadden. Niet iedereen weet nog wat ze erin hadden. 
wij hebben het nu steeds zo gedaan dat als ze een pijltje terug gaan dan is de winkelwagen weer vol. Daar hebben de dan een screenshot van gemaakt en wij voeren dan de order in ons andere systeem in. 
Dit is een serieus probleem en hoop dat dit ook snel wordt opgelost. 

Reputatie 7
Badge +16

@RebrinkDiervoeding @Tinytoo Bedankt voor het melden. Dat klinkt inderdaad niet goed. Kunnen jullie een screenvideo maken waarop de stappen te zien zijn die jullie (of jullie klanten) doen en dat het dus mis gaat? Deze kan gestuurd worden naar info@mijnwebwinkel.nl.

Vermeld daarbij ook welke browser jullie gebruiken? Ik heb het zelf in mijn eigen testshop in Edge, Firefox en Chrome en daarbij ervaar ik geen problemen. Hopelijk weet support het te vinden en voor jullie op te lossen.

Alvast bedankt. 

Reputatie 5
Badge +8

@ebbe - weten we al iets meer en de status voor het oplossen van het probleem?