Vraag

Gepland onderhoud (Scheduled maintenance)

• 11 August 2022
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

In de nacht van woensdag 11 augustus op 12 augustus voeren wij tussen 0:00 uur en 02:00 uur gepland onderhoud uit aan het platform. Gedurende dit onderhoud zijn je webwinkel en beheeromgeving minder tot niet bereikbaar.

@Ebbe Is er ook een mogelijkheid om ons wat te vertellen over welke update er dan komt ?

4 reacties

Reputatie 2
Badge

Is het een idee bij onderhoud je eigen “storings” pagina te kunnen laten tonen in plaats van de MWW is niet bereikbaar pagina?

Ik vind het persoonlijk niet erg zakelijk overkomen als in geval van storing of onderhoud een algemene MWW pagina te zien krijgen.

Reputatie 2
Badge

In de nacht van woensdag 11 augustus op 12 augustus voeren wij tussen 0:00 uur en 02:00 uur gepland onderhoud uit aan het platform. Gedurende dit onderhoud zijn je webwinkel en beheeromgeving minder tot niet bereikbaar.

@Ebbe Is er ook een mogelijkheid om ons wat te vertellen over welke update er dan komt ?

Waar heb je dit gelezen want ik kan het zo snel niet vinden?

Reputatie 3
Badge +1

Uit je vraag maak ik even op dat je hier de aanname doet dat het gaat om een toevoeging of wijziging aan een functie binnen het platform waar jij gebruik van maakt. Er is natuurlijk een wezenlijk verschil tussen een ‘update’ of daadwerkelijk onderhoud.

Met onderhoud dat we aankondigen op de statuspagina bedoelen we te allen tijde onderhoud aan de infrastructuur; netwerkcomponenten, databases, en andere ondersteunende zaken die het platform dienen.

Hopelijk beantwoord dat je vraag.

Is het een idee bij onderhoud je eigen “storings” pagina te kunnen laten tonen in plaats van de MWW is niet bereikbaar pagina?

Ik vind het persoonlijk niet erg zakelijk overkomen als in geval van storing of onderhoud een algemene MWW pagina te zien krijgen.

Dit is niet helemaal mijn afdeling, maar het klinkt als een goede suggestie. Ik heb even voor je gekeken of er al een suggestie voor is aangemeld via https://feedback.mijnwebwinkel.nl/, maar kon zo snel niets vinden. Laat je idee vooral daar achter!

Waar heb je dit gelezen want ik kan het zo snel niet vinden?

Je kunt grote (ver)storingen en aankondigingen van onderhoud altijd terugvinden op https://status.myonlinestore.com. Je kunt je daar ook inschrijven, zodat je van bepaalde meldingen een e-mailtje en/of SMS ontvangt over bijvoorbeeld gepland onderhoud.

Reputatie 7
Badge +9

Je kan op de site ook een mail/06 invullen en dan krijg je dus ook een melding van onderhoud maar ook als er een storing is. Dat kan wel heel handig zijn. https://status.myonlinestore.com

Reageer