Vraag

gastenboek reviews kopiëren

• 17 February 2021
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Helaas stoppen jullie met het gastenboek. De afgelopen tijd heb ik hier juist op ingespeeld om meer interactie met de klant te krijgen en daarom verloot ik ook €20 shoptegoed iedere maand.

Nu wil ik alles gaan kopiëren en op een andere pagina zetten, maar hoe kan je dat snel en eenvoudig doen?

Baal wel echt dat het gastenboek weg gaat, want ik hoor veel klanten die het zo af en toe even doorlezen allemaal en nieuwe klanten worden er heel blij van als ze de berichten lezen en daar uit juist een bestelling plaatsen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Wilma ​​​​​​​

4 reacties

Hoi Wilma,  ik had een mailtje gestuurd naar support en een goeie tip gekregen. Die heb ik uitgevoerd. Kijk maar eens op www.huisjevankatoen.nl    (onderaan de pagina is het vervangend gastenboek)  Als je het wat vindt en niet weet hoe je het moet inrichten kan ik je wel helpen. Gr. Yvonne

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Wilma,  ik had een mailtje gestuurd naar support en een goeie tip gekregen. Die heb ik uitgevoerd. Kijk maar eens op www.huisjevankatoen.nl    (onderaan de pagina is het vervangend gastenboek)  Als je het wat vindt en niet weet hoe je het moet inrichten kan ik je wel helpen. Gr. Yvonne

ziet er leuk uit inderdaad, maar ik ga morgen zelf even kijken of ik er een formulier in kan maken en anders zou ik je hulp wel graag willen hoe je dat hebt gedaan ;) 

Reputatie 7
Badge +10

Dit is wel een hele mooie oplossing zo. Heel netjes 

Reputatie 7
Badge +16

Op 1 maart verwijderen we het gastenboek. De berichten zijn nog een maand langer te bereiken via de beheeromgeving. Het is een beetje blij maken met een dode mus, ik weet het, maar dan heb je nog iets langer om de berichten veilig te stellen. 

Reageer