Vraag

Foutmelding

  • 19 October 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Bij iedere order die ik probeer te openen maar ook bestellingen die ik vanaf mijn pc in mijn eigen webwinkel doe krijg ik deze foutmelding.

Dit duurt nu al ruim een week.

Meer mensen die hier last van hebben en weten wat ik hier mee kan doen?

Alvast bedankt!

 

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

In welk stadium gebeurd het? Ik heb zojuist een bestelling ingebracht zonder problemen (tot betaalstatus, daarna afgehaakt). 

 

 

het gebeurd op het moment van betalen,

en orders die afgehaald worden.

orders die verzonden moeten worden kan ik wel gewoon openen en inzien.

Reputatie 7
Badge +9

Ik had afgelopen week dit ook met het aanpassen van een shop - af en toe kreeg ik ook deze melding. 

Kan zijn dat het met het gepland onderhoud te maken heeft, waar ze op dit moment druk mee doende zijn. Zie ook: https://status.myonlinestore.com/ 

Maar daar kan @Ebbe  meer over zeggen verwacht ik. :blush:

Reageer