Feedback maar geen gevolg door MWW?

• 17 January 2021
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Na een aantal jaar klant te zijn begin ik een aantal dingen erg vervelend te vinden. 
Weinig vernieuwends… en er wordt echt niet geluisterd naar de vraag van klanten. 

Ik hoor overal hetzelfde en stel me nu echt de vraag waarom dit gewoon niet geïmplementeerd kan worden? 

1. Verlanglijstje voor de klant
  2. Winkelwagen bewaren
  3. Breng mij op de hoogte functie (voorraad)

En specifiek voor BE-klanten de implementatie van MyParcel

Wat moet er gebeuren vanuit ons als klanten om hier eindelijk het verschil te kunnen maken? Jullie verwachten toch geen petities met 1000den handtekeningen? 

Laat het gewoon duidelijk zijn, als experts zijn jullie zich hier vast en zeker toch van bewust, dat bovenstaande punten gewoon conversieverhogend zullen zijn voor ons allen?

Komaan! Doe er iets aan! Ik vrees dat niet alleen ik maar velen zullen overstappen op termijn, want deze zaken zijn voor een webshop van groot belang!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Na een aantal jaar klant te zijn begin ik een aantal dingen erg vervelend te vinden. 
Weinig vernieuwends… en er wordt echt niet geluisterd naar de vraag van klanten. 

Ik hoor overal hetzelfde en stel me nu echt de vraag waarom dit gewoon niet geïmplementeerd kan worden? 

1. Verlanglijstje voor de klant
  2. Winkelwagen bewaren
  3. Breng mij op de hoogte functie (voorraad)

En specifiek voor BE-klanten de implementatie van MyParcel

Wat moet er gebeuren vanuit ons als klanten om hier eindelijk het verschil te kunnen maken? Jullie verwachten toch geen petities met 1000den handtekeningen? 

Laat het gewoon duidelijk zijn, als experts zijn jullie zich hier vast en zeker toch van bewust, dat bovenstaande punten gewoon conversieverhogend zullen zijn voor ons allen?

Komaan! Doe er iets aan! Ik vrees dat niet alleen ik maar velen zullen overstappen op termijn, want deze zaken zijn voor een webshop van groot belang!

Helaas duurt wachten altijd lang. Maar MWW loopt nu eenmaal niet voor op. Helaas de platformen die het allemaal wel hebben zijn ook wel een keer zo duurt of meer. Er is wel een beweging gemaakt af gelopen maanden. En laten we hopen dat het nu ook wat meer gaat door zetten en dat er nu ook echt grote en mooie updates komen.  

Reageer