Vraag

facebook

• 1 November 2021
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Badge +2

Hoe doen jullie dat met Facebook ik had vorig jaar facebook aangemaakt onder bedrijfsnaam maar ben nu sinds kort om de haverklap geblokkeerd of om mijn id te bevestigingen dat doet ook een eeuwigheid.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Een bedrijfsfacebook moet via een particuliere facebook aangemaakt worden. Wij hebben dat een aantal jaar terug gehad. Facebook blokkeerd /verwijderd zonder pardon de pagina. Daarna hebben we een facebook pagina gemaakt via de particiere facebook van mijn compagnon. Die werkt nu al een paar jaar.

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb ook een zakelijke Facebookpagina via mijn persoonlijke account. Dat werkt al jaren prima!

Reputatie 4
Badge +6

Hier ook aangemaakt via de persoonlijke pagina zonder problemen.

Badge +2

Ik heb ook een zakelijke Facebookpagina via mijn persoonlijke account. Dat werkt al jaren prima!

Maar als je wat wilt plaatsen in groepen dan zie je toch je privé naam in plaats van bedrijfsnaam of kan dat ook anders?

Reputatie 7
Badge +8

Maar als je wat wilt plaatsen in groepen dan zie je toch je privé naam in plaats van bedrijfsnaam of kan dat ook anders?

Je kunt kiezen uit welke naam je iets wil posten, dus dan kun je je zakelijke pagina selecteren. 

Reageer