Vraag

extra domein koppelen

• 2 May 2020
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Momenteel heb ik 2 webwinkels, maar helaas wegen de verkopen niet op tegen de kosten dus wil ik met een webwinkel verder. Nu heb ik al een vraag hierover naar de service desk gemaild en te horen gekregen dat het niet mogelijk is om beide samen te voegen. Ik moet een sub pagina gaan aan maken en daar handmatig alle artikelen, foto's etc in verwerken. Een hoop werk, maar ala. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om 2 domeinnamen aan de webwinkel te koppelen, want ik wil natuurlijk wel vindbaar blijven  en wil ook geen onkosten maken voor nieuwe PR.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi, 

Je kunt zeker twee domeinen aan 1 shop koppelen. Wij kunnen per shop 1 domeinnaam in beheer nemen, de 2e domeinnaam moest gehost worden bij een hostingpartij. De domeinnaam die gehost wordt bij een hostingpartij wordt met de juiste dns instellingen gekoppeld aan de webshop. De dns instellingen zijn op te vragen via administratie@mijnwebwinkel.nl. Je hostingpartij kan je helpen bij instellen van de dns. 

Wat je bijvoorbeeld kunt doen is de domein die gehost wordt bij de hostingpartij uit laten komen op een specifieke pagina. Zo komen jouw klanten toch nog op de juiste pagina terecht. 

Succes en als je vragen hebt, laat het weten. 

Groet,
Ebbe

Reageer