Ik ben mij aan het orienteren op het spaarprogramma, maar vind het best prijzig. Wat zijn jullie ervaringen met het spaarprogramma? Werkt het conversieverhogend?
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Vanwege de kosten heb ik er nog niet voor gekozen. Ik vraag me af of er inmiddels al tevreden gebruikers zijn?
Ik gebruik het spaarprogramma sinds de eerste week.
Klanten gebruiken het af en toe, niet super vaak. De werking ervan is dan ook niet erg klantvriendelijk. Als het kortingscodes betreft dan is het wel te doen, maar gratis producten is totaal onwerkbaar. Er is nog geen klant geweest die dit succesvol heeft kunnen doen. Normale kortingscodes gaan echter dus wel prima.
Werkt het conversie verhogend? Als het goed geïmplementeerd zou zijn en je zou op de productpaginas zien '’bij de aankoop van dit product ontvangt u 10 punten'’ dan was het waarschijnlijk wel goed geweest. Nu is het een matig uitgevoerde, relatief slecht vindbare optie en zal het minder zijn. Levert het geld op? Tussen de modulekosten en te vergeven kortingen betwijfel ik dat. Maar ik heb het nu eenmaal, dan kan je de optie ook niet meer van je klanten afpakken en dat is natuurlijk het verdienmodel…

Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.