Emoji verdwenen

• 23 December 2021
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik gebruik veel emoji in mijn keuzelijsten, en het viel me laatst op dat ze in de orderbevestigingen allemaal als ???? weergegeven worden. Snap ik, want die PDF software is ruk, maar nu ik even verder keek in beheer zag ik dat ze overal vervangen zijn. Ben ik de enige met dit probleem?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hier heb ik geen ervaring mee, ik gebruik het zelf niet. Maar ik heb wel eens zo'n aparte tekst gebruikt (bjivoorbeeld dikgedrukt - via Bold Text Generator) bij een shop, en voorheen werkte dat wel. Maar toen was dat opeens ook niet meer werkbaar en werden het vraagtekens. Dus wellicht is dat bij een update of bij het veranderen van de beheeromgeving zo gegaan. :wink:

Ik ben wel benieuwd met wat voor emoji's je werkte, en hielp dat bijvoorbeeld bij het in één oogopslag zien van een bepaalde keuze voor je order picking? 

Reputatie 3
Badge +2

Ik had er deze emoji 🚗 tussen staan. Ik zie daardoor sneller wat ik wil weten als ik een order bekijk, maar het is vooral omdat het er gezellig uit ziet.

Reputatie 5
Badge +6

Ha Johan,

Hoe heb je de emoji toegevoegd? Ik krijg ze namelijk wel netjes te zien in de orderbevestiging en ook bij de keuzelijsten zelf:

Ik heb ze gewoon gekopieerd vanaf https://getemoji.com/

Laat maar weten of het daarmee wel lukt!

Reageer