Vraag

ebooken ondersteunen

• 20 September 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Goedendag,

We willen graag ons assortiment uitbreiden met een flink aantal ebooken / digitale producten. Heeft iemand daar al een goede oplossing voor gevonden? 

@Ebbe staat dit op korte termijn op de roadmap? Dat is in mijn mening toch wel iets wat ondersteunt mag worden in deze tijd? En volgend mij ook niet zo ingewikkeld toch? Oploadknop toevoegen aan de achterkant (net zoals productafbeeldingen) en de bevestigings mail versturen met daarin link tot download van betreffende geuploade PDF? Hatseflats en gaan ;-)

2 reacties

Badge +2

@Ebbe staat dit op korte termijn op de roadmap? Dat is in mijn mening toch wel iets wat ondersteunt mag worden in deze tijd? En volgend mij ook niet zo ingewikkeld toch? Oploadknop toevoegen aan de achterkant (net zoals productafbeeldingen) en de bevestigings mail versturen met daarin link tot download van betreffende geuploade PDF? Hatseflats en gaan ;-)

Goedemorgen!

Dit staat helaas nog niet op de roadmap, je kunt eventueel wel op de suggestie op de feedback-pagina stemmen. 

Reputatie 3
Badge +3

@Brechtje wat ontzettend jammer. Iemand anders een idee om dit wel werkend te krijgen? Ervaring met een automation tool? Met Outlook regels werkt dat helaas niet want dat moet de computer permanent aanstaan.

dank voor het meedenken!

Reageer