Ik heb een .com domein die ik veel gebruik voor zakelijk verkeer waaronder een webshop
Ik ben bezig met een webshop voor consumenten en kan nu een .nl account kopen of ik kan een totaal andere .nl naam gebruiken wat is beter ?
Ik heb een .com domein die ik veel gebruik voor zakelijk verkeer waaronder een webshop
Ik ben bezig met een webshop voor consumenten en kan nu een .nl account kopen of ik kan een totaal andere .nl naam gebruiken wat is beter ?
Hm goede vraag. Ik denk niet dat er 1 echt beter is. Vaak wordt voor de consumenten shop de ‘’normale’’ site gebruikt, bijvoorbeeld jouwdomein.nl. De domein voor een wholesale shop krijgt dan deze toevoegen. De domein wordt dan jouwdomein-wholesale.nl.
Je kunt de domein wijzigen van je wholesale shop, maar dat wordt denk ik te complex. Ik zou die zo houden, je bent daar immers al bekend mee.
Ik denk dat het wel belangrijk is om onderscheid te maken tussen je b2c en b2b shop. In dat geval gaat mijn gevoel uit naar een andere domein ipv je huidige domein te gebruiken, maar dan .nl.
Waar zat je zelf aan te denken?
Ik heb het domein fotosieraad.nl gekocht ook omdat men automatisch .nl intikt en ik den dat ik daardoor berichten mis Hoewel ik the art of memories (TAM) wel leuk vind ,wil ik de B.t.C. shop inrichten als consumenten webshop en fotosieraad.com houden voor mijn klanten juweliers
Je kunt ook je .nl-domein laten redirecten naar je .com-domein. Wanneer mensen dan .nl intikken, komen ze ook automatisch op je website terecht.
Beste Rianne Bedankt voor je reactie
Redirecten is mij bekend. Het gin er mij om dat ik een andere webshop wil maken voor BTC en mijn huidige webshop om te bouwen naar BTB Ik heb inmiddels het .nl domein aangeschaft en ga daarmee verder .
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.