Graag wil jullie dit met jullie delen. Als ik bezig ben met mijn webshop(24/7) powerfulproducts.nl luister il graag een muziek of heb de tv op de achtergrond aanstaan. Maar sinds kort heb ik ook 2 heel erg leuke podcasts ontdekt. Zeer de moeite waard om deze te beluisteren. En ook voor mij hoor ik nog leuke tools waar ik het bestaan niet van wist. Ik heb de links bijgevoegd maar je kan ze ook beluisteren via Spotify
- SEO Podcast
Over zoekmachine optimalisatie kun je eindeloos praten. Sterker nog, dat doe ik ook. Met Michiel Brand van Tekstmeester presenteer ik om de 14 dagen de SEO Podcast.
Wil je snel op de hoogte blijven van SEO? Dan praten Michiel en ik je helemaal bij. Praktisch, toegankelijk en gewoon in het Nederlands. Want zoekmachine optimalisatie hoeft niet moeilijk te zijn.
SEO Podcast | Kom hoger in Google en haal meer omzet uit je site (seozwolle.nl)
- Vallen en opstaan
Vallen en opstaan is dé podcast voor ondernemers en door ondernemers. Host Vincent Reinders - zijn bedrijf 22tracks werd in 2011 ‘Startup van het Jaar’ en sloot 6 jaar later de deuren - praat met ondernemers van bekende en minder bekende bedrijven. Over hun ochtendrituelen, succes en falen, vallen en weer opstaan.Vallen en opstaan is een podcast van KPN en Dag en Nacht Media.
Podcast Luisteren (PodNL): Vallen en opstaan
Groetjes Robert,