Vraag

Diep diep telleurgesteld in MWW!

• 4 September 2023
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Na 8 jaar zeer tevreden te zijn geweest over MWW en altijd prettig samengewerkt te hebben kom ik er vandaag toch echt achter dat wanneer je beslist om weg te gaan bij MWW er weinig meer te regelen valt. Daarnaast dien je je jaarcontract maandelijks te blijven betalen, maar je kunt helemaal niks meer, zelfs je webmail komt te vervallen…

Kort samengevat is er een op maat gemaakte webshop gemaakt in Woocommerce en gaan we vandaag over. Realiteit is dus dat ik moet betalen tot mei 2024 en kan ik niet eens meer gebruik maken van de webmail, terwijl dit nog wel in het jaarcontract zit als optie. Nu kunnen we op het laatste moment een oplossing gaan bedenken.. Echt schandalig dit!

Daarnaast is hier ook helemaal niks over gecommuniceerd en wordt je aan je lot over gelaten.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Dat zou me vreemd lijken dat ze hun dienstverplichtingen (hosting v/d site, mailaccount, ...) kunnen stopzetten of afbouwen tijdens de periode dat je uiteindelijk nog volledig blijft betalen. Lees anders eens de algemene voorwaarden er op na.

Reputatie 4
Badge +6

Wanneer je de domeinnaam verhuisd kunnen ze de mail niet meer voor je regelen.

Reputatie 7
Badge +8

Staat ook in de voorwaarden idd. Dat je moet betalen betekend eigenlijk wel dat ze ook verplichtingen hebben maar je mail hangt aan je webadres dus dat snap ik dan ook wel weer. 

Reputatie 7
Badge +9

Zoals meerdere hier aangeven loopt een e-mailadres gekoppeld aan je domein. Zodra je een domeinnaam verhuisd, gaat ook je e-mailadres mee naar die desbetreffende provider. Dus die nieuwe partij heeft dan een webmail voor je en/of gegevens om een e-mailprogramma in te stellen. Tenzij je dus geen domeinmigratie heb toegepast, want dat haal ik niet uit je verhaal - maar lijkt me wel logisch qua vindbaarheid van je nieuwe shop. 

Desondanks is het jammer dat je voelt dat je aan je lot bent overgelaten. Wellicht was een advies vanuit de kant van MWW hierover wel op zijn plaats geweest, maar ik weet niet wat ze wel/niet gedaan hebben voor je. 

Ondanks dat, succes met de nieuwe shop! 👍🏻

Badge +2

Erg jammer om deze feedback te horen! Omdat we met jaarabonnementen werken kun je nog tot het einde van je abonnement gebruik maken van je webwinkel en beheeromgeving, zoals je gewend bent. Als je het domein verhuisd hebt komt wel de mailbox te vervallen, deze kunnen we namelijk alleen koppelen aan domeinen die wij in beheer hebben. Je webwinkel blijft dan zichtbaar op het myonline.store subdomein. 

Ik zal via de mail contact met je opnemen om dit verder te bespreken. 

Reageer