Deel je branche en Social Media kanalen

• 20 January 2021
  • 10 reacties
  • 349 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2858 reacties

Hoi allemaal,

Inmiddels zijn er bijna 1200 community leden. Maar wie is wie? En in welke branche werkt hij of zij? Het kan handig zijn om iemand te vinden die werkzaam is in een soortgelijke branche. Ga vooral het gesprek aan en til je shop naar een hoger niveau. 

Dus als je het wilt, laat dan in een reactie weten in welke branche je werkzaam bent en deel vooral ook je sociale media kanalen en webshop. Extra aandacht kan nooit kwaad:wink:

Ik zal beginnen :thumbsup:

Ik ben dus Ebbe, werkzaam bij Mijnwebwinkel en fotograaf. Als je vragen hebt over MWW of fotografie, tag mij dan vooral! Ik twijfel heel erg om zelf ook een webshop te beginnen en mijn foto's te verkopen. Wie weet komt daar dit jaar verandering in. 

Mijn Instagram is instagram.com/blaasebbe

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, dus brand los:v:

10 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben Saskia, eigenaar van https://www.missqlingerie.nl. Ik.zit in de lingerie/badmode-branche. Net een jaar bezig en dankzij COVID heeft mijn winkel een flinke boost en zichtbaarheid gekregen. Mijn instagram-account @missqlingerie is mijn tweede verkoop-kanaal en staat in verbinding met de website via de insta-shop.

Met nu bijna 1300 volgers doe ik daar echt de grootste promotie-/marketing-activiteiten met leuke acties, foto's van klanten , de items uitgelicht en tips en weetjes.

Ik zou het leuk vinden om eventueel met een paar van jullie te sparren. Misschien via een whattsapp groep of iets dergelijks. 

Saskia

Reputatie 7
Badge +10

Yes ik doe wel mee  +31 (0)598 235482

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben Saskia, eigenaar van https://www.missqlingerie.nl. Ik.zit in de lingerie/badmode-branche. Net een jaar bezig en dankzij COVID heeft mijn winkel een flinke boost en zichtbaarheid gekregen. Mijn instagram-account @missqlingerie is mijn tweede verkoop-kanaal en staat in verbinding met de website via de insta-shop.

Met nu bijna 1300 volgers doe ik daar echt de grootste promotie-/marketing-activiteiten met leuke acties, foto's van klanten , de items uitgelicht en tips en weetjes.

Ik zou het leuk vinden om eventueel met een paar van jullie te sparren. Misschien via een whattsapp groep of iets dergelijks. 

Saskia

Mocht je een sparringsgroep willen vormen, en whats app blijkt niet handig te zijn of wat dan ook. Er is een mogelijkheid om binnen de community groepen aan te maken. Deze kunnen privé worden gezet of openbaar. Op korte termijn wil ik zoiets gaan introduceren. Dit kan dan bijvoorbeeld een groep zijn waar vanalles over SEO wordt gesproken. Een sparringsgroep kan dus makkelijk aangemaakt worden. Mocht je geïnteresseerd zijn, laat het mij dan weten. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi! Ik ben Rianne en eigenaresse van Nanaa's Online Conceptstore. Ik ben grafisch- en interieurontwerper van beroep. Ik ontwerp interieurs, geef kleur- en interieuradvies en ontwerp grafische uitingen (logo's, huisstijlen, geboortekaartjes, drukwerk etc.). Ik heb een eigen ontwerpstudio (Ontwerpstudio Nanaa), en daarnaast ben ik vanuit mijn eigen naam ook werkzaam als freelance ontwerper voor diverse interieurarchitecten- en ontwerpbureaus. Ik zit dus in de creatieve branche/interieurbranche

Mijn shop is ontstaan vanuit mijn stylingopdrachten, waarbij ik wel eens accessoires ‘over’ had. Tja, wat doe je daar dan weer mee. :wink:  Inmiddels is de webshop uitgegroeid tot een volwaardige shop met een kleinschalige en snel wisselende interieurcollectie. Ik run - zoals velen - deze shop alleen, naast/als verlengde van mijn studio. Toekomstdroom: een zelfontworpen behangcollectie en collectie woonaccessoires, met ‘Nanaa's’ als merk.

Daarnaast adviseer ik graag op het gebied van e-commerce op dit platform Mijnwebwinkel. Ik heb hier inmiddels 6 jaar ervaring in door mijn eigen webshop; en adviseer, ontwerp en realiseer voor anderen ook webshops. Dus daar mag je me ook altijd voor benaderen (privé berichtje mag altijd, je mag ook mailen naar info@nanaas.nl)! 

En daarnaast ben ik een enthousiaste bezoeker/lezer/tipgever/helper hier op de community. :wink:

https://www.instagram.com/nanaas_onlineconceptstore/ (webshop/collectie)
https://www.instagram.com/studionanaa/ (persoonlijk/werk als ontwerper)

Sparringsgroep
Voor mij zou een groep binnen deze community top zijn. Ik heb inmiddels zoveel Whatsapp-groepjes en ook klanten die mij via Whatsapp kunnen en mogen benaderen, dus deze staat af en toe roodgloeiend. :sweat_smile:

Reputatie 3
Badge +2

Hoi, ik ben Bianca en ik ben nu 7 jaar eigenaresse van Sambi Woon & Mode Accessoires. 

Ik sta altijd open voor tips en nieuwe ideeën, daarom ben ik ook lid geworden van deze community.

Ik heb iedere dag een aantrekkelijke dagdeal die ook op Facebook geplaatst wordt. https://www.facebook.com/Sambi.woonenmodeaccessoires 
Daarnaast plaats ik regelmatig sfeerfoto’s op Instagram https://www.instagram.com/sambistyle/
Dus neem gerust een kijkje!

Reputatie 1

Hoi!,

Ik ben Romy, 21 jaar, en sinds 1 januari ben ik eigenaresse van mijn eigen webshop www.petmade.nl

Ik ben al mijn hele leven een grote dierenliefhebber, en ben enkele jaren geleden als hobby begonnen met het maken van snuffelmatten voor honden. Daarna kwamen daar ook lijnen en halsbanden bij. Op een gegeven moment kreeg ik nog meer aanvragen van mensen, waardoor ik nu eindelijk de stap heb durven zetten om een officieel eigen bedrijfje te beginnen! 

Ik maak alles zelf en met de hand, bijna elk product in de webshop is geheel naar wens samen te stellen. 

Ook ben ik actief op Facebook: www.facebook.com/petmade.nl 
en Instagram:  www.instagram.com/petmade.nl 

Groetjes,
Romy

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Allemaal,

Ik ben Annet, 36 jaar, en ik ben bijna 5 jaar eigenaresse van www.stoerestore.nl

Samen met mijn man Gerben produceren wij woonaccessoires van metaal. Ik ontwerp, hij creëert.

Na ruim 4 jaar is ons assortiment uitgebreid van wat metalen wandplanken en wandrekken, naar vele diverse, tijdloze woonaccessoires, van onszelf en andere merken. 

Kom gezellig eens een kijkje nemen in de webshop of volg ons op Facebook, Instagram, Pinterest en vanaf gisteren zelfs op Tiktok.

Groetjes Annet

-

www.stoerestore.nl

Woonaccessoires, Kleinmeubelen & Maatwerk

Reputatie 7
Badge +10

Hey,

Ik ben Robert Keizer, 41 jaar en sinds 2005 eigenaar van familiebedrijf “wikkelbedrijf Keizer” te Veendam. Een bedrijf werkzaam in het wikkelen, reviseren en repareren  van motoren. 

Wikkelbedrijf Keizer B.V

Wikkelbedrijf Keizer bestaat al sinds 1959 en ik ben de 3de generatie aan het roer.  Sinds 1995 ben ik actief in het bedrijf. Direct na het verlaten van het mbo. Direct in vaste dienst gekomen. Daarnaast via avondopleidingen nog extra kennis bijgespijkerd.

Binnen het bedrijf repareerde wij ook al Aggregaten, Compressoren, Hogedrukreinigers
Als het apparaat niet gerepareerd kon worden konden wij helaas geen vervangende machine aanbieden. In 2004 heb ik hier verandering aangebracht. Zo ben ik toen ook begonnen met adverteren op marktplaats en speurders. Zo kregen we langzamerhand steeds meer voorraad. En uiteindelijk ben ik een webshop begonnen genaamd: “Powerfulproducts.nl” in 2009. Dit was toen de tijd nog via lemonweb. (Uiteindelijk is dit nu dit systeem geworden). Zo is Powerfulproducts nl geboren. 

En inmiddels is onze voorraad en assortiment enorm uitgebreid met onder anderen Terrasverwarming  Verwarming, Werkplaatskachels,   Olie en Gas Heteluchtkanonnen  Mobiele airco, Airco voor in de caravan/camper , Bouwdrogers , Infraroodkachels,  Ventilatoren,  en zijn we nu sinds kort dealer van Hyundai tools. Met dit merk kun je apparatuur voor in en om het huis verkopen/kopen. 

Ik ben dagelijks bezig met de webwinkel en doe alles van Inkoop /verkoop /inpakken /klantenservice/marketing etc. Hier heb ik mijn handen vol aan. Door de jaren heen heb ik dus redelijk wat kennis van het online verkopen en het gebruik van MWW en alles wat daar een beetje bij komt kijken opgedaan. Je zal dus ook regelmatig een reactie in deze community van mij voorbij zien komen.

Je kan met mij connecten via linkedin Robert Keizer | LinkedIn

Ps ik ben ook bezig met een blog 

Groetjes Robert, 

Hallo allemaal,

Ik ben Esther, ik ben 44 jaar en heb sinds bijna een jaar de webshop www.OmaEsther.nl.
In september 2019 ben ik de trotse oma geworden van de geweldigste kleinzoon die er bestaat. Na een maand of 3 werd hij helemaal bedolven onder mijn fröbels (bijtringen, speenkoorden, knuffeltjes, enz). Ik kreeg steeds meer de vraag of ik mijn fröbels verkocht, omdat er bijvoorbeeld een kraamkadootje werd gezocht. Ik ben toen gestart met de voorbereidingen voor Oma Esther.

Nu, bijna een jaar later, is mijn assortiment behoorlijk gegroeid en nog steeds ontplof ik van de ideeën.

Het is niet makkelijk naam te maken in de wereld van de baby-artikelen. De concurrentie is moordend en de (lokale) beurzen zijn gesloten ivm de maatregelen rondom corona. Tips om bekender te worden en dus meer verkopen te genereren zijn daarom altijd welkom.

Ik ben te volgen op Facebook en Instagram.

Groetjes,
Esther

Reputatie 1
Badge +2

Saskia

Hallo Saska, ik heb backup-helper van www.wijnhoeveheeze.nl  (wijn zo) op in het gebied van website inrichting en technische optimalisatie. ik heb zojuist via Booser Google shopping items geupload en ben nog aan het stoeien hoe je deze zichtbaar krijg in Instagram. kan ik jouw benaderen hoe dit te realiseren?

grt Ellen 

Reageer