Vraag

cpanel mww??

Reputatie 7
Badge +10

Heeft mww een cpanel zodat je bij je files kunt en redirects kunt regelen?

13 reacties

Reputatie 3
Badge +4

@powerfulproducts.nl

Ik vrees dat dit een Wordpress-only dingetje is 😃 hoewel een back-up kunnen maken van je eigen site wel interessant is.

Grt, Jeroen

Reputatie 4
Badge +6

Het zou mooi zijn als dit zou kunnen, afwachten of het een keer gaat komen. Waar ik op zit te wachten is op een manier om via csv artikelen te kunnen berwerken, ik ben bezig met teksten en seo titels, in een ander systeem had ik in een uurtje klaar geweest (aanpassen, knippen plakken enz.) nu ben ik al twee dagen bezig en het eind is nog lang niet in zicht.

Hoppen van artikel naar artikel, het is bijna een onmenselijke opgave en kost vooral heel veel tijd. #vervelend

Reputatie 7
Badge +10

Het zou mooi zijn als dit zou kunnen, afwachten of het een keer gaat komen. Waar ik op zit te wachten is op een manier om via csv artikelen te kunnen berwerken, ik ben bezig met teksten en seo titels, in een ander systeem had ik in een uurtje klaar geweest (aanpassen, knippen plakken enz.) nu ben ik al twee dagen bezig en het eind is nog lang niet in zicht.

Hoppen van artikel naar artikel, het is bijna een onmenselijke opgave en kost vooral heel veel tijd. #vervelend

@Johan Waarom doe je dit? Puur als backups van je artikelen?

Reputatie 4
Badge +6

Ik begrijp het antwoord even niet?

Reputatie 7
Badge +10

@Johan omdat je nu de titels aan het knippen en plakken bent. Vooral op dit soort dagen ga je denken is het toch niet de tijd om over te stappen na een systeem waar de mogelijkheden wasr we al zo lang op wachten wel in zitten.

Reputatie 4
Badge +6

Overstappen is niet het moeilijkste, ik heb alle artikelen zelfs al in een ander systeem staan. Ik moet daar nog verder mee aan de gang, maar het zou zo mooi zijn als de ontwikkeling van MWW een beetje sneller zou gaan als dat ik ooit verwacht had. In 2015 met dit systeem begonnen en het is nu al 2023. Ik mis het spektakel een beetje.

Reputatie 7
Badge +10

Overstappen is niet het moeilijkste, ik heb alle artikelen zelfs al in een ander systeem staan. Ik moet daar nog verder mee aan de gang, maar het zou zo mooi zijn als de ontwikkeling van MWW een beetje sneller zou gaan als dat ik ooit verwacht had. In 2015 met dit systeem begonnen en het is nu al 2023. Ik mis het spektakel een beetje.

@Johan in welk systeem heb je het nu de artikelen ook nog in staan dan?

Reputatie 4
Badge +6

Ik ben aan het testen met Shopify. Maar daar gebruik je ook alle mogelijkheden niet, maar de import en export is meer dan handig. Ook voor het bewerken en aanpassen van artikelen. Ik ben er ondertussen wel achter dat MWW nog niet zo slecht is. Een paar stevige aanpassingen en het kan zomaar perfect worden.

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben aan het testen met Shopify. Maar daar gebruik je ook alle mogelijkheden niet, maar de import en export is meer dan handig. Ook voor het bewerken en aanpassen van artikelen. Ik ben er ondertussen wel achter dat MWW nog niet zo slecht is. Een paar stevige aanpassingen en het kan zomaar perfect worden.

@Johan klopt ik ben ook al een paar maanden aan het proefdraaien op verschillende systemen. Helaas loop ik wel steeds meer tegen missers aan of waar mijn correctie het gewoon beter voor elkaar heeft. Maarjah het blijft lastig maar ik denk dat helaas de tijd wel gekomen is om over te stappen. Heb het gevoel dat ik nu teveel de boot mis met mijn concurrenten. En toch.zijn er al 2 enorme partijen failliet dus dan denk je weer zo gek doe ik het dan nog niet blijkbaar.

Reputatie 4
Badge +6

Naar jezelf kijken zeg ik altijd, als jezelf ergens een goed gevoel over hebt dan lukt het meestal wel. Je moet ook een beetje letten of de mogelijkheden van andere systemen geen invloed hebben op de snelheid van je online winkel, andere systemen hebben veel apps, maar daar hoef je helemaal niet blij van te worden, ze maken je shop vaak veel langzamer dan nodig.

Reputatie 7
Badge +10

Naar jezelf kijken zeg ik altijd, als jezelf ergens een goed gevoel over hebt dan lukt het meestal wel. Je moet ook een beetje letten of de mogelijkheden van andere systemen geen invloed hebben op de snelheid van je online winkel, andere systemen hebben veel apps, maar daar hoef je helemaal niet blij van te worden, ze maken je shop vaak veel langzamer dan nodig.

Eens, er missen gewoon een paar dingen. Het voordeel wat mww heeft is ook direct hun beperking. Waar bv wp voordeel heeft met de vele plugins zit daar juist ook het gevaar. Maar het wachten duurt zo langgggg

Reputatie 4
Badge +6

We wachten af wat er komen gaat, ik heb nog tot juli, daarna zit ik er weer een jaar aan vast. Maar zoals ik altijd zeg, het gras is niet altijd groener aan de andere kant van de heuvel! Fijne avond!

Reputatie 7
Badge +10

We wachten af wat er komen gaat, ik heb nog tot juli, daarna zit ik er weer een jaar aan vast. Maar zoals ik altijd zeg, het gras is niet altijd groener aan de andere kant van de heuvel! Fijne avond!

Dat zijn wijze woorden. Maarjah daar moet je soms eerst even achter komen he. 

We wachten ook nog even af maar dat zei ik in 2019 ook. Dus haast is geboden voor mww

Reageer