Vanochtend is mijn man positief getest op corona. Toch best even schrikken. Ik ben nu nog negatief, maar grote kans dat dat veranderd.
Ik werk vanuit huis en mijn man komt niet in mijn werkruimte. Dus zolang ik negatief ben kan ik denk ik gewoon verzenden. Maar als ik positief wordt moet ik natuurlijk dicht. Maar dan komt het; wat communiceer je op je website, en hoelang blijf je dicht? Want hoe het gaat verlopen weet ik niet van te voren.
Wat zouden jullie doen?
Corona....
Hai Kirsten,
Allereerst veel beterschap voor je man.
Waarom zou je melden op je website wanneer jij positief bent en dicht gaat? Of je moet doodziek worden, dan is het wat anders want dan is het wel belangrijk dat jij beter gaat worden. Kijk of er iemand jouw bestellingen weg wil brengen. Je zorgt dat het op een bepaalde tijd klaar staat voor die persoon en voelt het beter om je spullen in te pakken met een mondkapje en handschoenen dan doe je dat.
Sterkte en een mooie dag.
Groetjes
Ik zou inderdaad zoals
Maar ik zou me daar verder nog niet al te druk om maken hoor. Hopelijk ontspring je de dans, en mocht je het wel oplopen dan hoop ik dat de klachten mild zijn en je lekker door kunt werken met je shop met wat minimale aanpassingen.
Beterschap voor je man en sterkte!
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.