Ik maak heel veel gebruik van sneltoetsen (Control A, Control C en Control V) om dingen te selecteren, kopiëren en te plakken. Sinds kort werkt het plakken op deze manier niet meer. Ik kan het nu alleen nog plakken door op de rechtermuisknop te klikken en dan plakken klikken en dan in het scherm te plakken en dan nog een keer bevestigen.Soms moet ik ook eerst nog 3x op de rechtermuisknop klikken voor ik plakken kan selecteren. Dit zijn een hoop extra klikken. Ik heb hier voorheen nooit last van gehad. Waar kan dit aan liggen?

Hi Jacqueline,
Ik ervaar dit niet. Ervaar je dit op meerdere plekken of alleen bij ons?
Alleen bij het beheer gedeelte van MWW.
Hi Jacqueline,
Ik ervaar dit niet. Ervaar je dit op meerdere plekken of alleen bij ons?
Ik snap er niks van. Ik krijg het niet gereproduceerd. Kunnen jullie de exacte stappen, plekken waar je probeert te plakken en de browser versie met mij delen? De browserversie vraag je via deze link op.
Thanks!
Het is bij het artikelgedeelte. Als ik daar teksten wil plakken dan lukt dat niet met de Control V toets.
Als ik eerst iets kopieer en dan Control V doet gebeurt er gewoon helemaal niets.
Pas als ik dit scherm open kan ik plakken. Maar dat werkt gewoon heel omslachtig en is nooit geweest.
Ik werk met Firefox. Ik heb net een test gedaan in Edge en daar lijkt het wel in te werken.

CKEditor of Tiny MCE - bij 1 van beide kon je ook niet rechtstreeks knippen/plakken zonder de omweg van het gemelde popup venstertje. Weet al lang niet meer bij welke dat zo effectief was.
Die keuze is mettertijd weggevallen maar is nog wel te zien in een video tutorial van Bas.
Ik plak hieronder een screenshotje.
Wij hebben het probleem onder Firefox 91.0.2 64 bits en Safari 13.1.2 (13609.3.5.1.5)

Ik heb het in Firefox weten te reproduceren. Ik weet ook waarom het eerst niet lukte. Ik kopieerde de tekst uit de korte omschrijving en plakte deze in de normale omschrijving. Dit werkt. Als je tekst vanuit een hele andere pagina kopieert en plakt in de omschrijving werkt het niet. Wel als je deze tekst eerste in de korte omschrijving plakt en daarna Ik heb Firefox beta geïnstalleerd. Hiermee heb je een nieuwe versie dan de '’normale'’ Firefox. Hierbij is het probleem opgelost. Ik verwacht eigenlijk dat wij dit probleem niet kunnen oplossen, maar dat Firefox dit oplost in de nieuwste versie.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.