Vraag

checkout loopt soms vast

• 1 January 2022
  • 56 reacties
  • 1079 Bekeken

Wij ervaren al heel de dag problemen met bestellingen.

Wanneer klanten bestellen en ze komen in het laatste scherm (checkout) dan loopt de bestelling vast en kunnen ze helemaal niets meer. Niet door naar betalen maar ook niet terug naar de website. Heel de website wordt geblokkeerd en kan niet meer bezocht worden. Ook niet bij opnieuw opstarten van de pc of mobiele telefoon. Button annuleer betaling werkt niet een ook artikel aanpassen werkt niet.

Ervaart iemand hier ook problemen mee?

Dit topic is gesloten voor nieuwe reacties

56 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Bij mij komen de bestellingen pas binnen als ze volledig afgerond zijn dus ik zie geen on afgeronde bestellingen. Maar ik heb nog steeds veel minder bestellingen dan normaal terwijl het aantal bezoekers gelijk is. Dus ik heb nog steeds het gevoel dat het niet helemaal opgelost is.

Reputatie 1
Badge +5

Bij mij komen de bestellingen pas binnen als ze volledig afgerond zijn dus ik zie geen on afgeronde bestellingen. Maar ik heb nog steeds veel minder bestellingen dan normaal terwijl het aantal bezoekers gelijk is. Dus ik heb nog steeds het gevoel dat het niet helemaal opgelost is.

ik heb hetzelfde, en zojuist om 15:34 nog 2 bestellingen binnen gekregen niet afgerond, net reactie terug gehad,  en deze zaten inderdaad ook vast. Het probleem speelt dus nog steeds….

Tevens lijkt mijn vindbaarheid op google wel aangepast en ben ik bijna niet meer zichtbaar, normaliter als ik mijn webwinkel naam intypte waren de eerste 3 pagina's van mijn webwinkel, nu vind ik slechts nog 1 plekje op nr 1, en de rest allemaal concurrenten… en dat met mijn webwinkelnaam, ik heb best wel unieke producten en bijna geen concurrenten.. maar nu staan ze er toch..

Reputatie 4
Badge +5

ik heb hetzelfde, en zojuist om 15:34 nog 2 bestellingen binnen gekregen niet afgerond, net reactie terug gehad,  en deze zaten inderdaad ook vast. Het probleem speelt dus nog steeds….

Tevens lijkt mijn vindbaarheid op google wel aangepast en ben ik bijna niet meer zichtbaar, normaliter als ik mijn webwinkel naam intypte waren de eerste 3 pagina's van mijn webwinkel, nu vind ik slechts nog 1 plekje op nr 1, en de rest allemaal concurrenten… en dat met mijn webwinkelnaam, ik heb best wel unieke producten en bijna geen concurrenten.. maar nu staan ze er toch..

Wow. Je hebt gelijk. Zie hier mijn inkomend organisch Google verkeer.

Reputatie 1
Badge +5

bij mij duikt die ook ineens naar beneden

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb hier even een apart topic voor aangemaakt zodat deze niet vervuild word met offtopic dingen.

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Ik ga dit topic sluiten. Dit topic is zijn eigen leven gaan leiden. De oplossing voor het initiële probleem is geïmplementeerd en werkt. Afgelopen vrijdag zijn er nieuwe (zelfde soort) situaties bekend gemaakt. Dit lijkt echter door iets veroorzaakt te worden en is in onderzoek. De melders ontvangen een bericht zodra dit is opgelost. 

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben over de checkout (of heel iets anders) dan mag je natuurlijk altijd een nieuw topic openen. 

Groet,
Ebbe