Vraag

Checkout in verkeerde taal, klanten kunnen niet afrekenen

• 23 April 2022
  • 8 reacties
  • 144 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Mijn klanten klagen dat de taal in de checkout niet werkt, en dat ze niet begrijpen hoe ze een order moeten afronden

Is er een bug gaande? ik krijg zelf ook dit probleem. de website zelf is wel in de goede taal, maar als ik dan naar de checkout ga is springt deze automatisch naar Nederlands.. Zelfs al schakel ik de Nederlandse taal site compleet uit, weergeeft deze het nog steeds in nl

8 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Ik had ook zojuist een klant die zei dat ie niks van de website snapte omdat het niet Engels was, ik snapte hem al niet, want ik stuurde hem naar de Engelse site… 

Nu merk ik ook dat de orderwijzigingen allemaal in het Nederlands zijn. Ook facturen worden in het NL opgesteld, ongeacht een Duitse of Engelse taal.

Lijkt mij dus wel een bug gaande momenteel!

Reputatie 5
Badge +7

Hier ook hetzelfde probleem op onze duitse site.

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

Het is inderdaad een bug. We zijn druk bezig om dit op te lossen. Ik verwacht dat dit vandaag nog is opgelost. Zodra de bug is opgelost, laat ik het hier weten. 

Reputatie 2
Badge +3

Nog niet gelukt blijkbaar? Ik heb nog steeds alleen NL als taal in mijn shop. 

Reputatie 1
Badge +5

Top, dankje. hopelijk snel opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

De checkout en de orderbevestiging worden weer in de correcte taal getoond. Bedankt voor het melden. 

Reputatie 2
Badge +4

Mijn klant uit MONACO kan alleen in het nederlands lezen op d website. Hoe stel ik die keuze in dat hij ook in het frans kan lezen? Of engels

Reputatie 5
Badge +7

Je moet zelf al de producten in het Engels of Frans vertalen. Maar om deze taal te activeren ga je naar instellingen → tekst en taal → Taalkeuze

Reageer