Vraag

check out andere landen

• 29 July 2023
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Iemand uit engeland kan geen bestelling doen op mijn website, terwijl de UK gewoon staat aangevinkt.???

De vertaling is toch automatisch van het nedelands naar het engels neem ik aan als iemand uit een ander land dat wil lezen in die taal? (staat wel aan iig bij mij)

En het valt me op dat ik ook geen Belgische kopers heb de laatse maanden tot half jaar terwijl ik in het begin bijna alleen maar Belgen had als koper...Heeft dit ook te maken met de check out ide niet werkt naar het buitenland ofzo? vraag ik me dan af…..

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

90% van mijn orders komen uit het buitenland en hier zijn geen problemen. 

Standaard teksten zijn standaard vertaald als de klant de taalselectie goed heeft gedaan, normale paginateksten etc moet je uiteraard zelf doen. 

Reputatie 5
Badge +7

Wanneer jij een land hebt aangevinkt moet je zelf alsnog de vertaling doorvoeren voor ieder artikel. Wanneer je je site op die taal zet zul je zien dat je nog niks erin hebt staan.
Dit doe je door naar je beheer te gaan en daar naar pagina overzicht dan rechtsboven op je vlag op engels klikken en dan kun je al je pagina's gaan vertalen.
Dit doe je daarna ook nog met je productoverzicht.
Je moet hier dus goed over nadenken of het interessant voor je is daar het heel veel werk is en je steeds als je maar iets in de omschrijving veranderd, je dit dus in alle talen moet veranderen.
Bij ons komen bestellingen uit andere landen gewoon binnen.

Reputatie 2
Badge +4

Mijn artikle zijn LP's met artiest en titel dus daar valt verder niet veel aan te vertalen. Het gaat mij om de check-out...die zou toch automatisch in het engels gaan als ik engels als taal heb aangevinkt op de instellingen page. Nederland engels en duits heb ik aangevinkt. Vreemd dan toch dat die persoon uit de uk er niet uitkomt….of heeft het met de BIC SWIFT code te maken van de UK die ze niet kunnen gebruiken omdat z euit de EU zijn gestapt (brexit)

Reputatie 5
Badge +6

Hi Peter,

Ik denk dat je je even goed moet verdiepen in de talenopties van MijnWebWinkel.  Je vragen kloppen niet met de werking van het systeem, en wij kunnen je niet verder helpen als je het concept in de basis niet begrijpt :)

https://www.mijnwebwinkel.nl/support-resources/vraag-antwoord/hoe-toon-ik-mijn-webwinkel-meerdere-talen

Vertalen is altijd nodig, ongeacht wat je verkoopt. 

Kevin

Panzer-Shop