Zijn er mensen bezig met ChatGPT voor hun webshop?
Nog niet maar ik wil mij daar wel de komende tijd in verdiepen. Maar ook in Jasper
De Jasper tool is ook leuk maar niet gratis volgens mij. Het is net wat je ingeeft in deze tools, de output controleren op plagiaat voor je publiceert, en menselijke tekst is wel een aanrader.
Een vraag stellen zoals "kun je mij een betere H1 tag geven dan deze: 'hier je huidige H1 tag invullen'
werkt in ChatGPT goed, het brengt je soms op een idee en je kunt er ook weer een zoekwoorden tool op loslaten.
Ben benieuwd naar reacties van anderen.
Leuk dat jullie hier geïnteresseerd in zijn. Als jullie het gebruiken, laat jullie ervaring dan vooral weten. Ik heb het zelf 1 keer gebruikt om een antwoord te geven op een vraag die bij het supportteam binnen was gekomen. Die vraag had ik bij ChatGPT ingevoerd en kreeg super snel het correcte antwoord (ik heb het wel gecontroleerd). Best handig en tijdbesparend (of lui).
Wij hebben laatst een blog geschreven over verschillende AI tools, wellicht ook interessant.
Hoi
Vooral dat stukje over ChatGTP kan coderen, is toch wel wow.
Bestaat er een integratie met mijnwebwinkel?
Denk het nog niet, maar daarom kun je het wel gebruiken. Het is een niet meer te stoppen ontwikkeling, en eigenlijk hoop ik een beetje dat MWW er zelf ook iets aan gaat hebben voor de ontwikkeling van het platform. AI ontwikkelt zich in een turbo stand die nauwelijks bij te houden is. Het zal de maatschappij op korte termijn zichtbaar veranderen!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.