Centraal topic voor vragen en opmerkingen over de BTW wijzigingen in de Europese Unie

• 21 April 2021
  • 56 reacties
  • 1259 Bekeken

Toon eerste bericht
Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

56 reacties

Reputatie 4
Badge +7

Het niet kunnen selecteren van de subpagina's bij een BTW uitzondering is opgelost. 
Heb je nog vragen of opmerkingen over de functie? Je kan ze hier noteren: 

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb inmiddels 4x geprobeerd om de btw van de verzendtarieven aan te passen voor de boeken maar het lijkt er op dat het niet opgeslagen wordt. Zodra ik namelijk weer op aanpassen klik staat er weer ‘nog te vertalen’. En bij mijn testorders staat ook gewoon 21% btw ipv 9%.

Reputatie 4
Badge +7

@Atelier Miete Confiete De ‘nog te vertalen’ artikelen/pagina's is bekend en dit zullen we asap oplossen. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 4
Badge +7

@Jacqueline Als er artikelen zijn die niet vertaald zijn, dan wordt de titel niet herkent en daarom wordt dit zo getoond. Dit zal worden opgelost. 

Reputatie 4
Badge +7

@Paardeerlijk Dat klopt! :sweat_smile:  Het was een behoorlijke uitdaging en zijn blij dat we het vanaf vandaag allemaal hebben kunnen releasen. De puntjes worden op de i gezet vandaag en eventuele vragen kunnen gesteld worden in het topic dat hierover geopend is 

Bedankt voor je support!! 💚

Reputatie 7
Badge +16

Dit topic is gesloten. Voor alle vragen over de nieuwe BTW regels EU per 01-07-2021 kun je in onderstaand topic terecht.