Beantwoord

Cadeaubonnen kunnen aanbieden

• 16 September 2021
  • 6 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou graag cadeaubonnen willen aanbieden op een simpele manier. De sinterklaas en kerst komt er weer aan, ideaal voor cadeaubonnen. Ik wil dit digitaal versturen en een optie verzenden met de lage kosten van een envelop. Mijn webshop staat al ingesteld op vanaf 0 kg tot ... €3,95 verzenden. Als ik de verzendkosten op gratis wil zetten moet ik 100derden artikelen opnieuw instellen, tenminste ik zie geen andere oplossing, is hier iemand die het wel weet? Ik baal er wel van dat je niet simpel een cadeaubon kan toevoegen in een webwinkel. Ik zat voorheen bij een andere en dat was een simpele handeling....of is er inmiddels een oplossing gevonden?

icon

Beste antwoord door CountryatHome 17 September 2021, 00:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Thanks voor je antwoorden, ik ga er even naar kijken, wat het handigste is. Zeker heeft mww voordelen, anders was ik niet overgegaan, ik hoop dat er in de toekomst een mooie oplossing komt voor de cadeaubonnen😊🤗

Reputatie 6
Badge +9

Dan een staffel maken 1000-1050kg voor een lager bedrag aan verzendkosten of gewoon op €3,95 laten staan en er een leuk pakketje van maken :wink:. Succes! (MWW heeft vast andere voordelen tov die ‘andere’ :hugging:)

Reputatie 1
Badge +1

Dat is dus een beetje het probleem, het meeste wat ik verkoop valt onder de €3,95, dan hoef ik bij het invoeren geen gewicht in te voeren. Bij de €5,95 stel ik het gewicht in op 50,01 kg. Als ik dat nu aanpas moet ik bijna bij alle artikelen het gewicht gaan aanpassen. Het niet hoeven invullen van het gewicht bij de €3,95 heeft ook als voordeel dat ik deze niet kan vergeten, hij wordt automatisch altijd op €3,95 gezet😊

Keuzelijst gebruik ik ook, met een lap tekst in de omschrijving voor de klant ivm verzendkosten enz...

Reputatie 6
Badge +9

Wat heb je ingevuld bij je artikelen qua gewicht? Bij het tabblad extra velden? 😊 

Anders zou je tijdelijk even het gewicht van je eerste staffel van 1-50 kg kunnen zetten en als eerste de 0-0,9 kg voor de lage verzendkosten van de kadobon per post. Als gewicht geeft je de kadobon dan bv 0,8 kg.

Wil je de optie verzenden of digitale kadobon als keuzelijst toepassen of 2 verschillende artikelen? Anders kun je er nog een stapje voorzetten.. 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi CountryatHome, zie foto voor gewichten.

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @Hippepoppenhuizen welke gewichten heb je aan al je producten gegeven in je webshop? 

Reageer