Vraag

Cadeau pakke: keuze maken uit aantal producten

• 13 November 2020
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Hallo!

Voor de feestdagen wil ik in mijn shop een cadeau pakket kunnen aanbieden. Klanten kunnen dan een keuze maken uit een aantal artikelen (bijv. 2 of 3 artikelen) en deze hebben dan een vaste prijs. 
Is het mogelijk een item te kiezen (bijv. cadeau pakket 3) en vervolgens 3 invoervelden of pull down menu's te krijgen en dan een keuze te kunnen maken uit een aantal artikelen?

Dit zou ons (en waarschijnlijk heel veel meer mensen) erg helpen voor de feestdagen.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik lees mee, ongeveer hetzelfde idee hier 😉 ik denk dat je met het maken van keuzelijsten al een heel eind komt.

Reputatie 7
Badge +16

Een echte functie hiervoor is er niet. Met keuzelijsten kun je dit instellen. Houd hiervoor wel de voorraad goed in de gaten. Stel je biedt product X aan in een cadeaupakket en als een los product, dan wordt de voorraad bij het losse product niet bijgewerkt zodra het cadeaupakket wordt besteld en vice versa. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge

Ik heb ook drie pakketten, maar dat is inderdaad lastig met de voorraad. Uiteindelijk is daardoor bij mij nu de voorraad in mijn boekhoudprogramma leidend. Wanneer er een pakket wordt besteld, maak ik daar later 5 losse producten plus korting van. Maar zou fijn zijn als dit automatisch gekoppeld zou zijn!

Reageer