Vraag

bug? reset datum

• 7 March 2022
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7
  • Super user
  • 174 reacties

Goede avond -

bij mij werkt sinds enkele dagen de reset knop van de datum (bij orders) niet meer.

Hij blijft steeds terug schieten op 2 maart (alle talen).

Ik kan de datum wel handmatig aanpassen op de kalender (dus voorlopig geen problemen), maar de reset knop is veel handiger in gebruik .

Heeft hier iemand meer last van?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Evv,

Daar lijkt het wel op inderdaad. Het is gemeld bij support. Zij gaan het verder onderzoeken en zorgen dat het bij het developmentteam terecht komt. 

Bedankt voor het melden. 

Reputatie 6
Badge +8

Hopelijk wordt dit snel opgelost.. is vervelend werken zo, springt ook steeds terug als je deze aanpast.

Is er een update over het resetten van de datum? Dit duurt wel heel erg lang.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb hier nog geen update over. Dit issue is nog niet ingepland om op te lossen. Het is ingeschaald als een medium bug (raak niet het primaire proces zoals de checkout) en krijgt dus geen voorrang op urgentere issues. Zodra het is opgelost ontvang je hier een update. 

Reputatie 5
Badge +7

Hi Evv,

Daar lijkt het wel op inderdaad. Het is gemeld bij support. Zij gaan het verder onderzoeken en zorgen dat het bij het developmentteam terecht komt. 

Bedankt voor het melden. 

@Ebbe Hallo Ebbe - het werkt nog steeds niet, moet toch niet zo moeilijk zijn om dit probleem op te lossen?

Hoe krijgen we hier een hogere prioriteit?

Reputatie 2
Badge +3

Je hebt het waarschijnlijk al gemerkt, maar bij deze willen we graag laten weten dat de 'Reset filter'-knop weer naar behoren werkt.

Mocht je toch ervaren dat het nog of weer speelt, dan horen we het graag!

Reageer