Ik heb wel eens orders waar de btw niet klopt, mijn boekhoudprogamma pakt ze dan ook niet en daardoor kom ik erachter ( zie bijlage )
Hoe kan dit?
Ik heb wel eens orders waar de btw niet klopt, mijn boekhoudprogamma pakt ze dan ook niet en daardoor kom ik erachter ( zie bijlage )
Hoe kan dit?
19% BTW?
19% BTW?
Ja buitenlandse zending als je echter ziet dat er 11.56 aan btw over 104.13 euro wordt gerekend dan klopt dat niet. Dat moet 19,78 zijn…
Dit heb ik met meerdere orders. Klant krijgt op de manier niet de juiste factuur
Edit: ik snap basis economie niet en ga even op onderzoek uit, dus ik heb mijn reactie weggehaald uit schaamte haha.
Voor de TS: Je moet toch de 19% berekenen over alleen het bestelbedrag en niet het bedrag inclusief verzendkosten? Aangezien de verzendkosten een aparte regel zijn.
Dus 19% over 95,63?
Heb je bij alle artikelen gecontroleerd of het BTW vinkje goed staat?
Edit: ik snap basis economie niet en ga even op onderzoek uit, dus ik heb mijn reactie weggehaald uit schaamte haha.
Voor de TS: Je moet toch de 19% berekenen over alleen het bestelbedrag en niet het bedrag inclusief verzendkosten? Aangezien de verzendkosten een aparte regel zijn.
Dus 19% over 95,63?
Je moet wel degelijk btw afdragen over de verzendkosten. Staan er wel apart op maar de belasting wil wel graag meesnoepen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.