Vraag

Booster icm met Google shopping en de keuzelijsten van mijnwebwinkel

• 15 June 2020
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Goedeavond,

Booster icm met Google shopping en de keuzelijsten van mijnwebwinkel 

Beperkte prestatie door het ontbreken van waarde ( GTIN)

Bij kleding is dit een must !

Wij zijn al heel lang bezig met de mensen van Booster, om tot een goed resultaat te komen.

Booster haalt op dit moment maar 1 artikel uit de website met algemene informatie , en laat de varianten links liggen. Dus alle belangrijke informatie die daar staat wordt niet op gehaald en juist daar staat de informatie die google shopping graag wil hebben zoals aantal en het GTIN  nummer, en de maat. Er moet n.l. van iedere maat van het artikel een item in google komen, met de juiste informatie.

Ook hebben we al eens aan gegeven, of Booster dit met Mijnwinkel wilden op nemen om dat er waarschijnlijk meer mensen met dit probleem zitten. En samen tot een oplossing te komen.

Zijn er meer mensen die tegen dit probleem aanlopen met de keuzelijsten en Google shopping?

Groetjes Ingrid

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Late reactie, maar wellicht voor anderen die ook hier tegenaan lopen, je kunt overwegen om Channable te gebruiken voor het samenstellen van een Google feed. Weliswaar betaal je maandelijks een bedrag aan Channable, maar hiermee importeer je alle varianten van elk artikel en kan je erg veel aanpassen, zoals de velden die Google in acht neemt (maat, kleur etc.). Je kan deze eenvoudig via geautomatiseerde regels toewijzen aan een van de velden die standaard gekoppeld is aan het artikel via Mijnwebwinkel.

Ik heb vandaag van Booster een verkeerde link ontvangen van een andere webwinkel. Resultaat? 300+ artikelen die niet van mij zijn geüpload in facebookshopping :-(. Wat een fout zeg.

Heb ze er een paar uur geleden per mail op gewezen, krijg geen enkele reactie meer terwijl deze eerder er binnen 5 minuten al was. Nu alles aan het verwijderen, zo blijf je bezig..

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb vandaag van Booster een verkeerde link ontvangen van een andere webwinkel. Resultaat? 300+ artikelen die niet van mij zijn geüpload in facebookshopping :-(. Wat een fout zeg.

Heb ze er een paar uur geleden per mail op gewezen, krijg geen enkele reactie meer terwijl deze eerder er binnen 5 minuten al was. Nu alles aan het verwijderen, zo blijf je bezig..

Dat kan niet echt de bedoeling zijn. Heb je inmiddels nu wel dan de juiste link van je eigen producten/webwinkel. 

Reageer