Vraag

Booster

• 6 April 2023
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hai allen, ik werk al een tijd met booster, dat gaat altijd prima. Alleen viel me op dat recente wijzigingen niet zijn doorgevoerd, prijsaanpassingen en afbeeldingen. Op Merchant center lijkt alles in orde, iedere dag ook de feed ontvangen van booster. Booster lijkt ook in orde, alleen wanneer ik ‘je artikelen koppelen’ kies krijg ik de volgende fout-melding: 403 - "{\"code\":\"4031\",\"message\":\"Onbekend token\",\"description\":\"Gelieve een geldig token op te geven\"}"

Hebben jullie dat ook? 

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

ik zie geen problemen met de overdracht - zag toevallig wel door deze controle dat ik de verbinding tussen facebook en instagram kwijt was - hoe dat zo komt is mij een raadsel. Krijg het ook niet opnieuw verbonden, krijg foutmelding something went wrong, try again later……

blijft altijd een zorgenkindje

Er is afgelopen week een wijziging ingevoerd in de functionaliteit van instagram - wellicht dat het daar mee te maken heeft.

Reputatie 7
Badge +10

Wij ervaren geen problemen op alle systemen

Reputatie 2
Badge +4

Ok, bedankt voor jullie reacties, ik heb contact op genomen met Booster, 'k wacht hun reactie even af.

Reputatie 5
Badge +7

mijn problemen zijn ook opgelost - had een hickupje in mijn verbinding tussen facebook en instagram dat was alles.

prettige pasen

Reageer