Beantwoord

betreft de nieuwe dashboard widget "recente orders"

  • 9 August 2021
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 3
Badge +5

Leuk die nieuwe widget “recente orders” in het dashboard.
Maar hoe krijg ik die actueel - momenteel toont hij immers orders van 2019 :-(

 

icon

Beste antwoord door Ebbe 11 August 2021, 16:17

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +2

Vreemd, hier is sortering wel degelijk correct (zonder enige bijkomende actie).

 

Reputatie 7
Badge +8

Misschien je ordernummers gereset in januari steeds. Dat dit de hoogste nummer zijn?

Reputatie 7
Badge +16

Goede vraag :thinking:  Ik weet het antwoord zo 1, 2, 3 niet. Ik ga het voor je navragen en kom er later bij je op terug. 

Reputatie 5
Badge +7

Wij hebben gewoon niks erin staan hebben geen recente orders zegt hij. Dacht hij doet dat alleen met nieuwe bestellingen die erna erin komen maar ook die komen er niet in te staan. De rest van mijn dashboard geeft wel cijfers aan.

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik weet wat het is. De widget toont de orders die de status bestelling in behandeling hebben. Wordt de status aangepast naar betaald of verzonden, verdwijnen ze dus uit de widget. Deze widget kijkt ook naar de orders die in het '’archief'’ staan. Dat is de situatie van @Atelier Miete Confiete In het archief staan nog 21 orders op ‘bestelling in behandeling'. Als je deze verplaatst naar een andere status, moet je de nieuwe orders weer kunnen zien.

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +5

@Ebbe Merci voor de info.

Helemaal opgelost nu via jouw uitleg - archief opgekuist qua statussen van orders.
Alles van vandaag is verwerkt en dus een blanco widget van nieuwste orders nu.

 

Reageer