Vraag

Betalen niet mogelijk bij gebruik van Firefox

• 20 February 2022
  • 8 reacties
  • 69 Bekeken

Na een reactie van een klant blijkt dat betalen in de webshop niet mogelijk is bij gebruik van Firefox. Ik heb het getest in Firefox en het betaalmenu wordt weergegeven als test. Een optie selecteren om af te rekenen behalve vooraf overmaken lukt niet. Ik gebruik Mollie ( iets mis met de koppeling?) Ik heb ook getest met Chrome en dan werkt alles wel.

Is er bekend dat dit bij het gebruik van Firefox mis gaat?

8 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik krijg toch steeds meer het idee dat het probleem ligt tussen de koppeling mww en Mollie.

Ik krijg toch steeds meer het idee dat het probleem ligt tussen de koppeling mww en Mollie.

Ik denk ook dat het een koppeling is. Maar omdat het in Chrome wel werkt en in Firefox niet, kan het het nog browser specifiek zijn. Zowiezo werkt mijnwebwinkel beheer anders op sommige punten bij het gebruik van diverse browsers. Ik werk met Chrome en Firefox en beide geven sommige dingen anders weer in het beheer. 

Reputatie 5
Badge +8

Na een reactie van een klant blijkt dat betalen in de webshop niet mogelijk is bij gebruik van Firefox. Ik heb het getest in Firefox en het betaalmenu wordt weergegeven als test. Een optie selecteren om af te rekenen behalve vooraf overmaken lukt niet. Ik gebruik Mollie ( iets mis met de koppeling?) Ik heb ook getest met Chrome en dan werkt alles wel.

Voor de zekerheid, heb je de testmodus bovenin uitgezet als je met Firefox naar je eigen site gaat? Je kan in testmodus namelijk geen iDEAL betalingen uitvoeren.

Reputatie 3
Badge +3

@Liefkraaltje  ligt niet aan Mollie hoor - zelfs de keuze “betalen bij afhalen” lukt hier niet meer :-(

Voor de zekerheid, heb je de testmodus bovenin uitgezet als je met Firefox naar je eigen site gaat? Je kan in testmodus namelijk geen iDEAL betalingen uitvoeren.

Zeker, testmodus is uit.

Reputatie 3
Badge +3

@lepatine 

In firefox komen ze inderdaad helemaal niet door - in MS Edge lopen ze ook vast bij de klant maar komen ze (af en toe) wel door als ”order niet afgerond” in dashboard MWW.
Man wat een zooi :slight_frown:

Reputatie 3
Badge +2

Het echt een drama en we hebben allemaal hierdoor al het gehele weekend omzet gemist. Wat ik echt erg vind is dat MWW hier het gehele weekend niet op gereageerd heeft en ook niets mee heeft gedaan. Bijzonder dat als je als klant je geld moet verdienen in het weekend (voor ons het hoogtepunt wat omzet betreft) en mijn leverancier nergens op reageert en geen actie onderneemt omdat het “weekend” is? 

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

In dit topic  heb ik een laatste update geplaatst omtrent het issue met het niet kunnen afronden van de orders.

Reageer