Hoi testers,
Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.
Succes met testen.
Groet,
Ebbe
Hoi testers,
Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.
Succes met testen.
Groet,
Ebbe
Top! Ik ben gaan testen. Het hartje die ik nu bovenin naast het winkelwagen-icoon heb staan is TOP!
Ik heb een eigen test klantaccount in mijn shop aangemaakt. Ik heb een paar vragen na mijn eerste test:
Misschien is het een idee om een optie te maken om de hele favorietenlijst in 1 keer naar het winkelmandje te verhuizen.
Ik heb tot nu toe onderstaande feedback ontvangen en genoteerd
Ik heb net wat artikelen in het lijstje geplaatst. Als ik deze dan wil bekijken krijg ik de melding pagina niet gevonden. Het lijkt erop dat de opgeslagen link niet klopt. Er mist een stuk van de url na de a-594959/
Bug is aangemaakt. Thanks!
Ik verwacht dat deze bug vandaag nog is opgelost. Er wordt momenteel een fix voor gemaakt.
De 2 gemelde bugs zijn opgelost. Je kunt nu dus weer de bewaarde items pagina bereiken en de link om het product te bekijken doet het ook weer.
Ik heb het ook getest, de ‘Bewaarde items’-pagina is te bereiken, de artikelen worden opgeslagen en je kunt de artikelen ook aanklikken en de links werken.
Hoi
Ik spotte nog 1 nice to have:
Graag zouden we de mogelijkheid zien de achtergrond kleur achter de afbeeldingen in het ‘betaalde items’ scherm te wijzigen. Deze is nu licht grijs, en zouden we graag wit maken, ik heb nog niet kunnen vinden of dat een standaard instelling is.
Zie ook screenshot hieronder.
Normaal hebben we geen ‘last'’ van de achtergrond kleur omdat de afbeeldingen allemaal op maat zijn. Bij de standaard productoverzicht pagina's worden de afmetingen van de afbeeldingen op elkaar uitgelijnd zodat deze allemaal dezelfde hoogte hebben (zie screenschot 2 ter vergelijk) . In het ‘bewaarde items’ scherm wordt de afbeelding + ondertekst (productnaam) uitgelijnd - zodat die dezelfde hoogte hebben, hierdoor ‘krimpen’ de afbeelding waardoor er marges ontstaan. Dus een andere oplossing zou zijn, dezelfde uitlijn methode gebruiken als op de productpagina, maar dat is denk ik meer werk dan de achtergrond kleur aanpassen (of standaard transparant maken). Dank weer :)!
Excuus voor het eventuele ongemak.
Groet,
Ebbe
Klant accounts heb ik aan staan.
Inderdaad even uit en inloggen werkte. Dankjewel
Hoi
Zojuist getest en geen bugs gevonden (behalve die al gemeld is; link werkt niet al sje vanuit je bewaarde items doorklikt).
Wel heb ik 3 functionaliteit vragen;
SUPER BEDANKT!
Ik maak van alle feedbackpunten (niet de bugs) die jullie insturen een ticket aan. Deze deel ik met het desbetreffende team en elke woensdag zitten we samen om deze punten te bespreken.
Hoi
Zojuist getest en geen bugs gevonden (behalve die al gemeld is; link werkt niet al sje vanuit je bewaarde items doorklikt).
Wel heb ik 3 functionaliteit vragen;
SUPER BEDANKT!
Dat hartje krijg je bij een bepaalde artikelweergave? Want ik zou dat een toffe optie vinden, maar die is dus niet bij iedere vorm van artikelweergave zichtbaar. Of wel
Dat ben ik net aan het checken. Je krijgt zo een antwoord
Ik heb tot nu toe onderstaande feedback ontvangen en genoteerd
Mocht bovenstaande allemaal lukken dan hebben we er een top functie bij! Hebben de functie ook even getest en lopen tegen dezelfde dingen aan als hierboven al zijn vernoemd.
Ik miste in mijn artikelweergave de duidelijke mogelijkheid om een artikel te bewaren.
Voorheen had ik de volgende artikelweergave, waarbij ondanks de onderlinge verschillen in titellengte van het artikel, toch alles netjes naast elkaar kwam te staan:
Echter mis je daar dan die leuke ‘bewaar’ functie in eerste oogopslag, en dat hoort dus bij de artikelweergave. Je krijgt dit pas te zien nadat je op de ‘i’ hebt gedrukt. En dat valt wat mij betreft toch te weinig op.
Nu dacht ik, zo'n mooie nieuwe functie, dat wil ik laten zien! Echter de enige ‘mooie’ optie hiervoor - die ik het meest passend vind bij het ontwerp van mijn webshop - is de artikelweergave ‘Beknopt met dynamische hoogte'. Want de weergave ‘Foto, titel en prijs’ geeft een (te) kleine afbeelding met grijs rondom. Op mobiel komen er dan ook 2 artikelen naast elkaar (i.p.v. 1 per regel), wat ook makkelijker shoppen is. Én ik wil wel de titel en prijs meteen laten zien.
Maar die dynamische hoogte… why? Door de variëteit in mijn assortiment (en gericht op SEO) zijn niet alle artikelnamen gelijk van lengte. En wanneer ik sommigen inkort, zijn ze alsnog te lang op mobiel en blijf ik daar die dynamische hoogte houden, waardoor het op ten duur uit de pas loopt (en daar stoor ik me aan
). Mijn artikelfoto's hebben wel allemaal hetzelfde formaat. Maar ondanks dat oogt het erg rommelig doordat alles langzaam naar beneden schuift, zie het voorbeeld.
Top, in ieder geval fijn dat e.e.a. meegenomen wordt.
Voor mij zit er niets anders op dan wat korter van stof zijn betreft de artikelnamen. Leerpuntje.
Kunnen wij ook ergens checken óf en hoe vaak er gebruik wordt gemaakt van de bewaren voor later functie?
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Ziet er goed uit maar kunnen altijd nog wel kleine dingen in de loop de tijd aangepast worden. Maar het begin ziet er goed uit.
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Oke dankjewel. Ik heb de feedback aangemaakt.
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Daar zat ik ook al aan te denken
Hierbij mijn feedback:
Ik zou het hartje naast de winkelwagen verwachten
De weergave van 2 artikelen is een beetje vreemd en afwijkend met wat ik in de rest van de shop heb staan … of moet/kan ik dat ook nog ergens aanpassen … witte achtergrond en de images even groot en de artikel tekst op dezelfde hoogte starten.
Wat vinden jullie ?
Excuus voor het eventuele ongemak.
Groet,
Ebbe
. Kun jij er voor zorgen dat ik het premium pakket houd en daarvoor dan ook ga betalen? Hoor het graag! Gr. Yvonne
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.