Hoi testers,
Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.
Succes met testen.
Groet,
Ebbe
Hoi testers,
Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.
Succes met testen.
Groet,
Ebbe
Goed nieuws, vanaf vandaag kun je de standaardteksten wijzigen. Je vindt de standaardteksten via standaardteksten/onderdeel: bewaar voor later
Succes met de lancering. Het is een mooie aanvulling dus denk dat er veel mensen blij mee zijn!
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
We gaan morgen - 12 augustus - de functie lanceren. Uit de feedback zijn er geen punten gekomen die ervoor zorgen dat de functie niet werkbaar is. De 2 bugs die gemeld waren, zijn opgelost. De gegeven feedback is verzameld en een ticket voor aangemaakt. Sommige punten kunnen redelijk snel opgepakt worden, denk aan de standaardteksten, andere zullen voor de lange termijn zijn. Ik heb nu nog geen beeld welke punten er op korte termijn opgepakt worden. Hier kom ik bij jullie nog op terug.
Bedankt voor het testen!
Groet,
Ebbe
Excuus voor het eventuele ongemak.
Groet,
Ebbe
. Kun jij er voor zorgen dat ik het premium pakket houd en daarvoor dan ook ga betalen? Hoor het graag! Gr. Yvonne
Echter ik had winkelwagen icon onder de header image gezet zodat deze altijd in beeld blijft bij het scrollen in de shop:
Het blijft keuzes maken voor de beste klant beleving !
Het staat wel beter zo bij elkaar, weet niet of een klant altijd wil zien hoe vol het winkelwagentje zit tijdens het shoppen 😂
Echter ik had winkelwagen icon onder de header image gezet zodat deze altijd in beeld blijft bij het scrollen in de shop:
Het blijft keuzes maken voor de beste klant beleving !
Leuke toevoeging.. bedankt
Hierbij mijn feedback:
Ik zou het hartje naast de winkelwagen verwachten
De weergave van 2 artikelen is een beetje vreemd en afwijkend met wat ik in de rest van de shop heb staan … of moet/kan ik dat ook nog ergens aanpassen … witte achtergrond en de images even groot en de artikel tekst op dezelfde hoogte starten.
Wat vinden jullie ?
Ik heb je feedback genoteerd, thanks!
Hierbij mijn feedback:
Ik zou het hartje naast de winkelwagen verwachten
De weergave van 2 artikelen is een beetje vreemd en afwijkend met wat ik in de rest van de shop heb staan … of moet/kan ik dat ook nog ergens aanpassen … witte achtergrond en de images even groot en de artikel tekst op dezelfde hoogte starten.
Wat vinden jullie ?
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Daar zat ik ook al aan te denken
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Oke dankjewel. Ik heb de feedback aangemaakt.
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Nee, de data wordt momenteel niet bijgehouden. Ik noteer de feedback. Zou je alleen willen inzien hoe vaak er gebruikt wordt gemaakt van de functie of ook nog andere data?
Zeker! Ik heb de functie voor je aangezet. Het kan zijn dat je nog even moet uitloggen en opnieuw moet inloggen om de functie te kunnen activeren.
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Ziet er goed uit maar kunnen altijd nog wel kleine dingen in de loop de tijd aangepast worden. Maar het begin ziet er goed uit.
Kunnen wij ook ergens checken óf en hoe vaak er gebruik wordt gemaakt van de bewaren voor later functie?
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
De functie ziet er goed uit en werkt ook. Ik zou het wel prettig vinden als de “bewaar voor later: knop een andere kleur kan worden dan de “winkelwagen” button.
Voor personen die nog geen account hebben popt er een klanten log-in / account pagina op. Ik zou graag de tekst hiervan willen aanpassen
Top, in ieder geval fijn dat e.e.a. meegenomen wordt.
Voor mij zit er niets anders op dan wat korter van stof zijn betreft de artikelnamen. Leerpuntje.
Ik miste in mijn artikelweergave de duidelijke mogelijkheid om een artikel te bewaren.
Voorheen had ik de volgende artikelweergave, waarbij ondanks de onderlinge verschillen in titellengte van het artikel, toch alles netjes naast elkaar kwam te staan:
Echter mis je daar dan die leuke ‘bewaar’ functie in eerste oogopslag, en dat hoort dus bij de artikelweergave. Je krijgt dit pas te zien nadat je op de ‘i’ hebt gedrukt. En dat valt wat mij betreft toch te weinig op.
Nu dacht ik, zo'n mooie nieuwe functie, dat wil ik laten zien! Echter de enige ‘mooie’ optie hiervoor - die ik het meest passend vind bij het ontwerp van mijn webshop - is de artikelweergave ‘Beknopt met dynamische hoogte'. Want de weergave ‘Foto, titel en prijs’ geeft een (te) kleine afbeelding met grijs rondom. Op mobiel komen er dan ook 2 artikelen naast elkaar (i.p.v. 1 per regel), wat ook makkelijker shoppen is. Én ik wil wel de titel en prijs meteen laten zien.
Maar die dynamische hoogte… why? Door de variëteit in mijn assortiment (en gericht op SEO) zijn niet alle artikelnamen gelijk van lengte. En wanneer ik sommigen inkort, zijn ze alsnog te lang op mobiel en blijf ik daar die dynamische hoogte houden, waardoor het op ten duur uit de pas loopt (en daar stoor ik me aan
). Mijn artikelfoto's hebben wel allemaal hetzelfde formaat. Maar ondanks dat oogt het erg rommelig doordat alles langzaam naar beneden schuift, zie het voorbeeld.
Helaas zojuist besloten om deze functionaliteit weer uit te zetten, gezien de nieuwsbrief van vandaag gaan we weer downgraden naar pro. Dus kan helaas niet verder testen. Succes allen met verdere tests!
Hoi
Ik spotte nog 1 nice to have:
Graag zouden we de mogelijkheid zien de achtergrond kleur achter de afbeeldingen in het ‘betaalde items’ scherm te wijzigen. Deze is nu licht grijs, en zouden we graag wit maken, ik heb nog niet kunnen vinden of dat een standaard instelling is.
Zie ook screenshot hieronder.
Normaal hebben we geen ‘last'’ van de achtergrond kleur omdat de afbeeldingen allemaal op maat zijn. Bij de standaard productoverzicht pagina's worden de afmetingen van de afbeeldingen op elkaar uitgelijnd zodat deze allemaal dezelfde hoogte hebben (zie screenschot 2 ter vergelijk) . In het ‘bewaarde items’ scherm wordt de afbeelding + ondertekst (productnaam) uitgelijnd - zodat die dezelfde hoogte hebben, hierdoor ‘krimpen’ de afbeelding waardoor er marges ontstaan. Dus een andere oplossing zou zijn, dezelfde uitlijn methode gebruiken als op de productpagina, maar dat is denk ik meer werk dan de achtergrond kleur aanpassen (of standaard transparant maken). Dank weer :)!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.