Hoi testers,
Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.
Succes met testen.
Groet,
Ebbe
Hoi testers,
Hier kun je alle vragen, opmerkingen en feedback kwijt over de nieuwe functie ‘Bewaar voor later’.
Succes met testen.
Groet,
Ebbe
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Daar zat ik ook al aan te denken
Hierbij mijn feedback:
Ik zou het hartje naast de winkelwagen verwachten
De weergave van 2 artikelen is een beetje vreemd en afwijkend met wat ik in de rest van de shop heb staan … of moet/kan ik dat ook nog ergens aanpassen … witte achtergrond en de images even groot en de artikel tekst op dezelfde hoogte starten.
Wat vinden jullie ?
Hierbij mijn feedback:
Ik zou het hartje naast de winkelwagen verwachten
De weergave van 2 artikelen is een beetje vreemd en afwijkend met wat ik in de rest van de shop heb staan … of moet/kan ik dat ook nog ergens aanpassen … witte achtergrond en de images even groot en de artikel tekst op dezelfde hoogte starten.
Wat vinden jullie ?
Ik heb je feedback genoteerd, thanks!
Leuke toevoeging.. bedankt
Echter ik had winkelwagen icon onder de header image gezet zodat deze altijd in beeld blijft bij het scrollen in de shop:
Het blijft keuzes maken voor de beste klant beleving !
Echter ik had winkelwagen icon onder de header image gezet zodat deze altijd in beeld blijft bij het scrollen in de shop:
Het blijft keuzes maken voor de beste klant beleving !
Het staat wel beter zo bij elkaar, weet niet of een klant altijd wil zien hoe vol het winkelwagentje zit tijdens het shoppen 😂
Excuus voor het eventuele ongemak.
Groet,
Ebbe
. Kun jij er voor zorgen dat ik het premium pakket houd en daarvoor dan ook ga betalen? Hoor het graag! Gr. Yvonne
We gaan morgen - 12 augustus - de functie lanceren. Uit de feedback zijn er geen punten gekomen die ervoor zorgen dat de functie niet werkbaar is. De 2 bugs die gemeld waren, zijn opgelost. De gegeven feedback is verzameld en een ticket voor aangemaakt. Sommige punten kunnen redelijk snel opgepakt worden, denk aan de standaardteksten, andere zullen voor de lange termijn zijn. Ik heb nu nog geen beeld welke punten er op korte termijn opgepakt worden. Hier kom ik bij jullie nog op terug.
Bedankt voor het testen!
Groet,
Ebbe
Succes met de lancering. Het is een mooie aanvulling dus denk dat er veel mensen blij mee zijn!
Gr. Yvonne
www.ruiterkids.nl
Goed nieuws, vanaf vandaag kun je de standaardteksten wijzigen. Je vindt de standaardteksten via standaardteksten/onderdeel: bewaar voor later
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.