Vraag

Bestellingen kunnen niet afgerond worden

  • 18 February 2022
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 1
Badge

 

 

Wij hebben op dit moment een probleem met het afronden van de bestellingen via de site.

De bestellingen komen niet verder als onze klant wil betalen.

Wij hebben vanaf half 6 vanmiddag al geen bestellingen binnen gekregen.

Net nu wij de nieuwsbrief er vanavond uit willen sturen.

Kan dit opgelost worden?

Zou toch jammer als heel het weekend niets besteld kan worden via de site en wij deze omzet mis lopen.


6 reacties

Reputatie 2
Badge

Hier hetzelfde probleem. Ik ben sinds gister weer open na mijn zwangerschapsverlof en dan krijg je dit...   klanten kunnen niet betalen . Het is echt verschrikkelijk 

Reputatie 3
Badge +2

Klopt, wij hebben zo weinig orders. Krijg allerlei meldingen van klanten dat ze hun bestelling niet kunnen afronden. Ze komen niet verder in het systeem. We hebben op dit moment een kortingscode van 15%. Normaal is het dan super druk met bestellingen maar we missen nu echt omzet! Please los ook deze storing op.

Reputatie 1
Badge +1

Probleem speelt hier ook…

 

Reputatie 1
Badge

Hier zelfde probleem. Vanaf zaterdag de eerste melding gekregen dat het niet lukte. Tot en met zojuist nog steeds.

hoop ook op een snelle oplossing.

zowel met belgische klanten(bancontact en vooraf overmaken)

als nederlandse klanten (iDeal en vooraf overmaken)

Reputatie 1
Badge +1

@Ebbe  en @Mijnwebwinkel kan hier zsm iets aan gedaan worden?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

In dit topic  heb ik een laatste update geplaatst omtrent het issue met het niet kunnen afronden van de orders.

Reageer